Helt svett..

*Sandermamma*

Forumet er livet
Vært alene med begge ungene i et par timer i kveld. (oj, det var rart å si begge ungene[8D])

Herremin, så slitsomt! He he he[:D] Er første gangen jeg er helt alene med de, og Sander skulle bade og få på seg pysjamas etterhvert. Det gikk veldig fint. Så våknet Matheo for litt mat, da ville Sander også sitte oppå meg i stolen og dt ble litt vanskelig, så da ble han lei seg[&:] Så sovnet Matheo igjen, og da var det foringstid på storebror, mens han spiste rydda jeg kjøkkenet og satte igang oppvaskmaskina. Heldigvis kom Anders hjem så han fikk tatt tannpuss og lagt storebror. Nå er det bare lillebror som skal få seg et bad og så er det Greys som står for tur[:)]

Blir fint når vi kommr litt mer i rutine her. Merker jeg ikke er vant til å ha to barn, og i hvert fall ikke alene[8D][:D]

Oj da, tok det så lang tid før han kom hjem. [&:]
Kan tenke meg det er litt å bryne seg på ja med to unger. Syns det er slitsomt med en noen ganger jeg hehe
Men Matheo er jo så snill da, du er heldig der

[:D] Er nok en annen hverdag nå ja, men du kommer nok fort i det skal du se[:D] 

ORIGINAL: carca

[:D] Er nok en annen hverdag nå ja, men du kommer nok fort i det skal du se[:D] 

Ike så rart det føles sånn. Det går seg nok til [:D]

Det er en stoooor omveltning! Først i høst jeg føler hverdagen har fått god flyt i hverdagen (har nok litt med at Håvard har sovet så dårlig).

Blir lettere jo større begge blir heldigvis [;)]

jeg har vært to barns mor 8 mnd men ikke enda kommet het i rutiner når jeg er aleina med dem, blir alltid stress ved kvelds tid fra kl 18 til kl 20 da er begge ungene i senga, da kjenner jeg endelig er dem i senga.

Ja, det er en stor omveltning, spesielt nå som jeg var alene i kveld. Men jeg må si at jeg syns den største omveltningen var fra 0-1 barn og ikke 1-2. Men det kan jo forandre seg fort[:D]

Ja, det er en helt annen hverdag, det er sikkert! [:)] Husker hvor redd jeg var da sambo skulle begynne å jobbe igjen da Tobias var 1 uke gamme, og jeg skulle være hjemme med begge to. Skrekk og gru, det var jeg nervøs for. Men det gikk 2 dager, så hadde jeg rutinene på stell, og alt gikk som en drøm! [:)] 

ORIGINAL: *Sandermamma*

Ja, det er en stor omveltning, spesielt nå som jeg var alene i kveld. Men jeg må si at jeg syns den største omveltningen var fra 0-1 barn og ikke 1-2. Men det kan jo forandre seg fort[:D]

Heeelt enig..enn så lenge i allefall [8D]

Back
Topp