Helt sikkert jente???

augustmor

Flørter med forumet
Hei, jeg er ny her på babyverden, og gravid for første gang.
For en uke siden var vi på ul (uke18). En STOOOR opplevelse - vakkert! - det som for jordmor så ut som ei jente vifta ivrig med armene til oss [:D] 
I ettertid har mange sagt at det fortsatt er stor sjanse for gutt når jordmor sier jente...!?? Jordmor pekte på tre paralelle streker som liksom skulle indikere jente. Noen som kan fortelle meg hva det var vi så? jeg (vi!!) er såååå nysjerrig [:)]  Kan jo legge til at jeg har en temmelig rund mage, altså en typisk jentemage [;)]

hei og gratulerer!
jeg fikk akkurat samme beskjed som deg. de tre strekene indikerer tydelig kjønnslepper, sa jordmora til meg. hun virka veldig sikker i sin sak. i ettertid har jeg også fått høre at når de kan ta feil ifht. når de sier det er jente. men til meg kunne hun ikke se antydning til pung og annet stell, så hun var som sagt sikker på at det var tre kjønnslepper hun så[:D].  men det er fryktlig irriterende og forvirrende når folk sier sånt, fordi man blir alltid litt usikker[&:]!  jeg har ihvertfall bestemt meg for å tro på at jordmora så riktig! lykke til![:)]

Back
Topp