Helt sikker på kjønn

Kari

Blir kjent med forumet
Noen som er helt sikre på hvilket kjønn de får? Er så sikker at jeg sitter og ser på gutteklær :O
Har en gutt fra før, og var like sikker da

Ikke sikker i det hele tatt. Hadde en følelse på jente i noen dager men nå har jeg fått litt guttefølelse igjen så dette er umulig. Var skråsikker på gutt sist, og gutt ble det:)

Gullskatt juli12:)

Jeg aner faktisk ikke... å kommer ikke til å vite det før babyen er ute :D

Har en god følelse på jente, men det er bare fordi jeg føler meg annerledes enn med første :p så det trenger jo ikke stemme heller :)

Jeg har også følelse på jente, men en kan jo ta feil! :) Når jeg og kjære snakker om lillespira så omtaler i alle fall jeg spira som hun og henne. Hehe. Ser allikevel på guttenavn og gutteklær. Gleder meg til jeg vet :D

Aner ikke.. Har to jenter fra før,så tenker at det sikkert kommer ei frøken til :p har egentlig aldri hatt magefølelse som har vist seg å stemme :p var skråsikker på gutt sist siden svangerskapene var så ulike og mange kjerringråd osv pekte mot gutt. Men der tok jeg feil :D

Har alltid hatt en følelse på en gutt å en jente :) selv lenge før jeg viste at det var to i magen :p
magefølelsen min har stemt på begge de to tidligere svangerskapene å da fikk jeg en av hver ;)

Jeg føler meg skråsikker på gutt. Prøver å minne meg selv på at det kan være jente. Nesten skummelt å føle seg så sikker...

Jeg føler meg skråsikker på gutt. Prøver å minne meg selv på at det kan være jente. Nesten skummelt å føle seg så sikker...

Samme her! Kan ikke fatte og begripe annet enn at vi venter gutt! Nesten så jeg blir lei meg hvis det viser seg å være jente, for da må vi liksom "bli kjent på nytt" :P ikke misforstå altså, jeg har ingen kjønnspreferanser sånn sett!! :)

Jeg er sikker på at det er en jente, det er bare en følelse jeg har samt at jeg er spådd til å få 2 jenter. Men om det stemmer det blir jo spennende å se, men kommer til å bli satt ut om det skulle være en gutt haha

Er ganske sikker på at det er en jente - blir veldig spennende å se om det stemmer :)

Samme her! Kan ikke fatte og begripe annet enn at vi venter gutt! Nesten så jeg blir lei meg hvis det viser seg å være jente, for da må vi liksom "bli kjent på nytt" :p ikke misforstå altså, jeg har ingen kjønnspreferanser sånn sett!! :)

Signerer denne :D

Aaaner ikke, men har en liten drøm om at det blir jente - og derfor blir det sikkert gutt. Jaja, så lenge barnet er friskt, er jo det det som teller. Har navnene klare til både gutt og jente :D Gleder meg veldig til vi finner det ut sikkert!

Tror der blir jente, har 3 fra før og da! 2 synske har forøvrig sagt hvert sitt kjønn, så hva det blir aner eg ikke. Men det holder med en av dem iallefall;) ps var hos synske før graviditeten.

Eg tror jente. Hu minste mi på 4 år sier at eg har baby i magen å at det er ai lita jente. Hu vet ikke at eg er gravid. Å så måtte eg jo sjekke det kinesiske horoskopet. Det stemmte med mine 2 første så får vi se om det stemmer nå. Der står det at eg skal ha jente.

Vi var helt sikre på gutt med førstemann og det stemte. Denne gangen er vi veldig usikre, har hatt følelse av jente lenge, men for noen dager siden fikk jeg følelse av gutt. Mannen min er helt blank, og hans magefølelse pleier å være den som stemmer, så blæ. Gleder meg veldig til å vite!

Tipper gutt siden jeg har 2 gutter fra før. Men håper litt på jente da siden dette blir siste. Men blir selvfølgelig glad uansett kjønn :)

Back
Topp