Helt sikker på at dette e nok en MA... :'-(

JPSK

Elsker forumet
Eg e så lei meg... HCG-verdiene har vært veldig lave og når eg testet urin på strips i går så kom det nesten ingen synlig stripe. Altså, det e fortsatt alt for lavt i forhold til mine 6 uker.

I dag våknet eg også uten noen symptomer overhodet, ingen ømme pupper og ingen oppblåst mage. Den klarer eg fint og trekke inn, noe som eg bare kan glemme når eg e gravid. (Selv om det e tidlig)
 
Huff, så trist å ha det sånn. Får du sjekket det noe sted nå? Hadde selv en ma for noen år siden, kjenner frykten du går med:(
Klem herfra.
 
Off det er kjedelig å lese, men hadde hcg synket i verdier.tenker på deg. Vist du ikke blør så er vel alt bra. Ps ikke gå etter symtomer for jeg har ingen. Kun litt kløe men det har jeg alltid gjort.
 
Huff, dette var trist å lese =( Er det noen muligheter for å få en sjekk nå? legevakten? helsestasjonen?

Krysser fingre og tær for deg!
 
Så trist :( Som de sier over her: kan du ikke få ul for å se om alt er bra?
 
Hei igjen jenter.

En oppdatering herfra. Som eg skrev så trodde eg det va en MA fordi eg ikkje blødde. Det gjør eg derimot no. Maaasse.. Som en kraftig mens. Så ingen MA men en SA... Va trist og kjipt dette, men sånn e livet. E heldigvis ikkje mer enn 6 uker, sist va eg jo 13.
No blir eg utredet og.. Håper det blir en ny spire snart som e levedyktig. Masse lykke til videre jenter!

Klemmer og takk for meg! <3
 
Så trist:( Men bra du får utredning nå, håper dere får hjelp og at en det går bra neste gang.
 
Så trist :( Bra du får utredning :) Håper spiren sitter tiden ut neste gang!
 
Å nei... Så utrolig trist! :-( håper det ikke er lenge til neste spire sitter! Og at den klamrer seg fast.
 
Back
Topp