Helt plutselig

Mine3+2

Forumet er livet
jentene i juni13
It's gonna be May 2019
Snøkrystallene2021❄️
Jeg har hatt litt vanskelig med å glede meg over denne graviditeten, den var ikke planlagt, jeg var helt ferdig med å få flere barn, har 3 egne fra før av, 3 bonusgutter, og 1 bonus barnebarn, så ja..
Min minste er 11 mnd gammel, og vi brukte 1 år på å få han til, og 1 MA før minste holdt seg fast.
Men helt plutselig, så begynte jeg og glede meg litt! Så bilder på termin gruppen med bilder av mange nyfødte barn, og kjente at blir bra og godt med en til :Heartred

Så godt å høre:love7 jeg venter nr.4 og det kom som et sjokk:wideyed: var også helt ferdig med å få barn, og jeg har hatt mye tanker frem og tilbake. Men nå begynner det å synke inn, og jeg gleder meg mer og mer:rolleyes: er ikke noe glad i å gå gravid da, så håper tiden går fort:wacky:

Så godt å høre:love7 jeg venter nr.4 og det kom som et sjokk:wideyed: var også helt ferdig med å få barn, og jeg har hatt mye tanker frem og tilbake. Men nå begynner det å synke inn, og jeg gleder meg mer og mer:rolleyes: er ikke noe glad i å gå gravid da, så håper tiden går fort:wacky:
Hva tenker du om nr.4 da?
Det er jo en litt skummel tanke, 4 barn. Eldste blir 7 i sommer liksom.

Hva tenker du om nr.4 da?
Det er jo en litt skummel tanke, 4 barn. Eldste blir 7 i sommer liksom.
Ja, syntes det er litt skummelt også:nailbiting: hadde egentlig sett for meg 2 barn, nå ender jeg opp med det dobbelte:nailbiting: er veldig stressa for at det er tvillinger! Min eldste blir 11 når babyen kommer. Prøver å tenke at alt ordner seg til slutt, har også en veldig støttende mann som gleder seg til en baby til:rolleyes:

Ja, syntes det er litt skummelt også:nailbiting: hadde egentlig sett for meg 2 barn, nå ender jeg opp med det dobbelte:nailbiting: er veldig stressa for at det er tvillinger! Min eldste blir 11 når babyen kommer. Prøver å tenke at alt ordner seg til slutt, har også en veldig støttende mann som gleder seg til en baby til:rolleyes:
Har også bare sett for meg 2 barn, 1 jente og 1 gutt.
Tror jeg hadde besvimt om det var tvillinger i magen :nailbiting::nailbiting: Men det er noe jeg har tenkt vær eneste gang når jeg har vært gravid :hilarious: enda ikke skjedd, så det skjer nok ikke :hilarious:

Har også bare sett for meg 2 barn, 1 jente og 1 gutt.
Tror jeg hadde besvimt om det var tvillinger i magen :nailbiting::nailbiting: Men det er noe jeg har tenkt vær eneste gang når jeg har vært gravid :hilarious: enda ikke skjedd, så det skjer nok ikke :hilarious:
har ikke fått tvillinger før jeg heller, så det er nok mest sannsynlig bare en:happy090 bestilt med TUL når jeg er 11+1, blir spennende, men det er enda mange uker til:banghead:

Back
Topp