helt nye her inne!!

juneb

Forumet er livet
hei :) er helt ny her inne, vært på barnimagen.no i flere måneder.! skjønner ikke så mye her inne, så prøver og finne ut av ting :)[8|][X(]

er 19 år fra jessheim og har termin 5 feb før ul :) dette blir kjempe spennende...[:)]

hvor kommer egentlig februar mamma'ne her inne fra?? =)

Velkommen inn hit[:D][:D][:D] Me kjem i grunn frå hele Noreg[:)][:)] Eg er frå Bergen[:)]

heisann:) velkommen hit;D på februarjentenes viktigste tråder så står det bl. anna kor vi har fødested :) Så det er jo ein god rettningspinne;)

takk for det :) var der og så.. men jeg skjønner ingenting..!:P virkelig :(

da trur jeg att jeg klarte det :)

men hvordan får dere profil bilder??

Velkommen inn hit[:)] Ikke så lenge siden jeg kom inn hit selv, så jeg er litt grønn enda jeg også....

Mange nye her inne, så du er slettes ikke alene- og velkommen inn, forresten!!!!![;)]

Jeg har vært på flere forum før, men dette er ikke helt det jeg er vant til, så jeg prøver meg frem, jeg også:-) Jeg var megastolt når jeg fikk til den rosa babyen på innleggene mine---hehehehehe:-)
Og profilbilde/avatar har jeg ikke en gang tenkt å prøve å få til-hehe:-)

Jeg er Rogalandsjente, og skal føde på SUS:-)

velkommen hit

Velkommen[;)]

ORIGINAL: juneb

da trur jeg att jeg klarte det :)

men hvordan får dere profil bilder??

På dine opplysninger kan du legge inn profilbilde på avant eller noko slikt? hugser ikkje heilt korleis eg gjorde det, men var veldig lett å forstå:) Der du endrer info om bursdag, epostadresse ol..

takk for det :) har jo fått til ticker men alle bildene mine er for store til og kunne bli profil bilder, prøvd og redigere men fortsatt for stort :P hehe!!

Velkommen[:D] 
Jeg bor i Oslo og er som mange Osloboere ikke opprinnelig her ifra:-)

Velkommen skal du være. :)
Jeg er ny på februar-forumet her. Var på januar inntil i forrige uke. :P
Jeg er fra Alta. :)

Back
Topp