Helt ny :)

Vibsis

Første møte med forumet
Hei!
Jeg er heeelt fersk her inne.. Aldri titta på slike forum tidligere, men nå er jeg oppslukt.. ;)

Jeg er 34 år og har ønska meg barn i mange, mange år, men helsa har de siste åra ikke jobbet i min retning slik at alt har blitt satt litt på vent.. Men nå skjedde det plutselig noe :Heartred Uten at vi gjorde en spesiell innsatts for at det skulle skje akkurat nå.

Tok test på onsdag som viste en svak strek, men den avfeide jeg glatt, tok ny test torsdag, litt sterkere strek, men fortsatt for dårlig strek til at hjernen min ville godta det.. På fredag kjøpte jeg CB sin, og fikk GRAVID 2-3 uker.. Har regnet på det og det er 4+4 som skal være rett. Har ei venninne som er jordmor som har regna over for å se om d stemte.

Men da jeg så at den var positiv gikk alt i stå for meg.. Jeg har pga helsetilstenden min (hodepine) de siste åra ikke kunnet jobbe noe særlig, og nå er jeg avhengig av å få jobb før fødselen.
Men etter noen timer så roet jeg meg kraftig ned :)
Og nå er jeg bare lykkelig og kan ikke vnete med at det skal synes! Og til jeg er over den magiske grensa så jeg kan si det til folk rundt meg, jeg brenner opp innvendig...har såååå lyst til å ROPE det ut til alle som går fobi meg :Heartbigred
Jeg vet at alt ordner seg og senker skuldrene og kjenner jeg skal nyte "alt" fremover :)
 
Gratulerer så mye, så koselig å høre :) Håper du holder deg frisk, og ikke får noen plager i svangerskapet :)
 
Gratulerer:) og velkommen:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gratulerer og velkommen:)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Velkommen! Forum blir man kjapt litt avhengig av! Gratulerer med spira :D


❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
 
Gratulerer :)

Gutt 2005
Jente 2005
Gutt 2008

-Bonusbarna 2002&2006-

<3 <3 Spire Januar 2015 <3 <3
 
Gratulerer :)
 
Gratulerer <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gratulerer så mye;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gratulerer!! Så gøy! Blir så glad på dine vegne:)
Håper du får et flott svangerskap!
 
Back
Topp