Helt ny med nr 2 :)

Ida Margrethe

Betatt av forumet
Hei jenter :Heartblue:Heartpink

Jeg har vært medlem her før, vi har en nydelig datter på 3,5 år og nå venter vi nr 2 :hello2

Ifølge "MyDays" app`en er jeg idag 4 uker +5 dager.. så er kjempetidlig enda, men har sterke graviditetssymptomer og det er jo herlig! Håper dette første trimesteret flakser avgårde!!

Dere, et spørsmål.. jeg har ikke så lyst til å hete "Bkno9309372" og når jeg forsøker å endre dette får jeg beskjed om at jeg ikke har tilgang til dette.. Noen som kan hjelpe?:anyone

Jeg heter forresten Ida;)
 
Gratulerer så my, og velkommen :)

Angående å endre nick, er du på app eller pc? Jeg måtte over på pc for å få det til
 
Moderator kan sikkert hjelpe deg med det ;)

Velkommen og gratulerer! :D
 
Gratulerer så my, og velkommen :)

Angående å endre nick, er du på app eller pc? Jeg måtte over på pc for å få det til


Takk :) Jeg er på PC, får beskjed om "feilmelding"..
 
Det er veldig enkelt å bytte nick. Gå inn på nivået ditt øverst så kan du endre profilen din der.
 
Gratulerer med spire og velkommen forresten :)


Takk Mirell <3

Nivå? Haha! Og JEG jobber i et IT firma! Føler meg som en noob! Men jeg får altså beskjed om en "feilmelding" når jeg forsøker dette, aaaargh! Bagateller som irriterer noe voldsomt! Kan det være hormoner? ;)
 
Hah
Takk Mirell <3

Nivå? Haha! Og JEG jobber i et IT firma! Føler meg som en noob! Men jeg får altså beskjed om en "feilmelding" når jeg forsøker dette, aaaargh! Bagateller som irriterer noe voldsomt! Kan det være hormoner? ;)

Hahaha artig å høre litt "nerdespråk" thihi :) uansett hvor flink man er så kan man ikke forvente å kunne alt med en gang :)
 
Gratulerer og velkommen hit :)
 
Godt at du kom tilbake da :)

Koser meg allerede ;) Kjempesosialt og hyggelig å ha mange "venninner" i samme situasjon ;) Blir nok mye moro å lese her fremover!
 
Koser meg allerede ;) Kjempesosialt og hyggelig å ha mange "venninner" i samme situasjon ;) Blir nok mye moro å lese her fremover!
Det er det jeg liker så godt med BV også. Det å ha noen å prate med som er på samme sted i svangerskapet. Og du kan spørre spørsmål uten formye off og ork :)
 
Gratulerer så masse! :)
 
Back
Topp