Helt ny her :)

snart3?

Forelsket i forumet
Hei alle sammen [:)]

Jeg og min kjæreste venter vårt første barn i mars 2010.. Vi gleder oss veldig masse begge to.. Det kom litt brått på oss begge to, for vi trudde aldri det kom til å gå første gangen vi prøvde.. Men det gjorde det.. Mensen kom ikke og puppene var så utrolig ømme.. Så dette barnet er ønsket og kom på det beste tidspunket det kunne komme [:)]. Jeg gleder meg til tiden fremmover som gravid.. Vi har akkurat flyttet i ny leilighet som vi trives kjempe godt i og med to soverom.. Vi har fortsatt mye esker og sånn igjen å pakke ut av, men jeg synes det er koselig jeg da [;)]

Masse klemme [:D]

Make a pregnancy ticker

Hei! Gratulerer så mye, og velkommen hit til oss!! [:D]

Håper svangerskapet blir flott!!
Jeg venter også vår første! Kjempe spennende!! Vi har mye og glede oss til! [:D]

Hei og velkommen hit [:)]
Lykke til i svangerskapet [:)]

Gratulerer så mye med spiren og velkommen hit [:)]

Takker for alle gratulasjoner [:D] Ja dette blir kjempe spennende.. Har hatt en kjempe fin start på svangerskapet, ikke dårlig eller noe [:)] det eneste som kan være litt kvalm om morgenen men det gir seg fort og da har jeg ganske liten matlyst.. Men jeg har aldri vann og salte kjeks på nattbordet som jeg spiser litt av før jeg står opp [;)]

Make a pregnancy ticker

Gratulerer kjempemasse og velkommen[:)]

Velkommen, ja! Vi vart også gravide på første forsøk og skal ha i slutten av mars. Har en unge fra før, og har gått på p-piller både før og etter hun kom. Mange sa da at det da kom til å ta lengre tid å bli gravid med nummer to - men det gikk jo kjempebra :)
   Av og til er det ok at noen sier det også, for det er oftest de andre historiene man hører. Selv hadde jeg et veldig fint svangerskap sist, og fødselen var heller ikke avskrekkende på noen måte. Men man tør nesten ikke si det høyt - for det er så mange som har vonde historier å fortelle...
   Nå er jeg fem-seks uker på vei og formen er bra. Hadde en liten blødning i helgen. Snakket med legen i går. Hun sa at det var "enten eller" så tidlig i svangerskapet. Enten har du mistet, eller så har du det ikke. Føler du deg fortsatt gravid (noe jeg jo gjør), så er nok alt bra. Hipp hurra :)

gratulerer så mye, og velkommen inn hit[:)]

Velkommen hit! [:)][:)][:)] Jeg synes også det er koselig å flytte å drive med sånn småpjusk

Velkommen:) Og gratulerer;)
Ser vi er like gamle! Dette er også vår første, veldig spennende!

Gratulerer og velkommen :)

gratulerer og velkommen.

lykke til, håper svangerskapet blir problemfritt. :)

Gratulerer så mye, velkommen hit [:D]

Gratulerer så masse med graviditeten! Vi fikk det også til med en gang, noe som var overraskende også for oss:-) Nå prøver jeg å slappe av å ikke bekymre meg for alt mulig, kose meg som gravid for første gang. Håper vi kan følge hverandre helt i mål. Velkommen :)

You must log in or register to reply here.
Back
Topp