helt kokkko!

Mrs b

Forumet er livet
VIP
nå tror jeg dette mors innstinktet mitt har tatt helt av.

innledning:i hele sommer har jeg irrirtert meg grenseløst over alle fluene som har svirret rundt her inne!har prøvd å gått til innkjøp av en fluesmikker men da har di vert utsolgt eller så har jeg glemt det.

anyway...nå når jeg sitter her,landet det to flurer på pulten...oppå hverandre(å jeg regner ikke med di sloss)så jeg griper en bunke papir å deiser oppå dem,å tror du ikke jeg klarer å ta dem...snakk om å ta to fluer i et smekk[:D]

men så klarte jammen meg den ene å stikke av..helt i ørska stakkars.men så til problemet mitt...så mye som jeg har iritert meg over disse fluene,så kommer en tanke over meg i det jeg skraper den skviste flua ned i bosset.."hva om hun var gravid...di så jo ut som det var det di drev på med"HALLO!!!!!!!!!!!jeg får dårlig samvittighet for å drep en flue som kansje ble gravid[&:]

tror jeg må komme meg ut i andre omgivelser litt mer[:D]

hihi ble vel ikke gravid så fort tenker jeg:p

hihi viss det da ikke var to døgn fluer som fikk en dårlig dag hihi[:D]

hehehehe... morsomste jeg har lest på lenge!! Stardust... ta deg en tur UT!!!!!!!!!

ORIGINAL: Irene30

hehehehe... morsomste jeg har lest på lenge!! Stardust... ta deg en tur UT!!!!!!!!!

ja jeg tror også det er lurt.[:D]

ORIGINAL: trø

hihi ble vel ikke gravid så fort tenker jeg:p

hihi viss det da ikke var to døgn fluer som fikk en dårlig dag hihi[:D]

hvem vet...tror ikke fluene bruker metoder som å ligge med beina opp i 30 min.[8D]

hihi
Neste er vel at du lager navn på fluene dine og innleder samtaler med de!
Hils fra meg.....

ORIGINAL: gira

hihi
Hils fra meg.....

hehe åjada her går raddla til alle og en hver....han går her på skjermen hele tiden,å når jeg sa jeg skulle hilse fra gira gne han seg i hendene[:D]*slikfluergnirsegvetdu*skulle hilse tilbake[:D]

Utrolig bra den der Stardust

ORIGINAL: Stardust

hihi
Hils fra meg.....

hehe åjada her går raddla til alle og en hver....han går her på skjermen hele tiden,å når jeg sa jeg skulle hilse fra gira gne han seg i hendene[:D]*slikfluergnirsegvetdu*skulle hilse tilbake[:D]

sambo lurer fælt på hva jeg sitter å ler sånn av....

ORIGINAL: Stardust

hihi
Hils fra meg.....

sambo lurer fælt på hva jeg sitter å ler sånn av....

hehehe bare si til han at det er en stor verden og mange galninger som henger på slike forum

Back
Topp