HELT knust!!

Løven93

Gift med forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Augustmagi 2025
Var på tidlig ultralyd idag og gleda meg veldig. Skulle være 7+4 idag, men jordmor målte foster til 6+3 og fant såvidt hjertefrekvens og isåfall rundt 90. Skal ligge på 100 og oppover. Jeg gråter og gråter. :sad010:sad010 Er virkelig knust. Skal tilbake neste uke, men ikke gode prognoser. jeg VET når siste dag av mensen var og når jeg hadde EL. :sad015:sad015

veldig sutrete innlegg dette:crybaby2beklager det.

Sender en skikkelig god klem, selv om det hjelper lite så skjønner jeg at du har det forferdelig :(

Neeei så kjipt. Utrolig vondt å få en sånn beskjed. Må være lov å snakke om det her da iallefall. Sender masse gode klemmer og håper på et mirakel. :Heartred

Åå så veldig trist. Håper veldig på gode nyheter for deg neste uke :Heartred:Heartred Skjønner tiden frem til da er uholdbar lang

Var på tidlig ultralyd idag og gleda meg veldig. Skulle være 7+4 idag, men jordmor målte foster til 6+3 og fant såvidt hjertefrekvens og isåfall rundt 90. Skal ligge på 100 og oppover. Jeg gråter og gråter. :sad010:sad010 Er virkelig knust. Skal tilbake neste uke, men ikke gode prognoser. jeg VET når siste dag av mensen var og når jeg hadde EL. :sad015:sad015

Kjære deg…forstår at dette gjør vondt:Heartred. Ikke dette du forventet så klart! Dette er IKKE et sutrete innlegg..du er jo lei deg! Det er lov til å være lei seg og skuffet og forbanna,hyle og skrike.

Jeg håper alt for deg at det er egget som har brukt lang tid på å feste seg,og at alt har en naturlig forklaring:love7

Kjære deg…forstår at dette gjør vondt:Heartred. Ikke dette du forventet så klart! Dette er IKKE et sutrete innlegg..du er jo lei deg! Det er lov til å være lei seg og skuffet og forbanna,hyle og skrike.

Jeg håper alt for deg at det er egget som har brukt lang tid på å feste seg,og at alt har en naturlig forklaring:love7
Åh takk :Heartred:Heartred:Heartred samboeren prøver å være optimistisk men kjenner jeg er helt tom. Har gråt til jeg har kasta opp nå og tror aldri i mitt liv jeg skulle komme i denne situasjonen. Håper jo såklart, men har virkelig nå forberedt meg på det verste. Og håper kroppen ordner opp asap isåfall så vi kan prøve på ny :love7

Åh takk :Heartred:Heartred:Heartred samboeren prøver å være optimistisk men kjenner jeg er helt tom. Har gråt til jeg har kasta opp nå og tror aldri i mitt liv jeg skulle komme i denne situasjonen. Håper jo såklart, men har virkelig nå forberedt meg på det verste. Og håper kroppen ordner opp asap isåfall så vi kan prøve på ny :love7
Alle reagerer vi forskjellig, og for menn er det jo ofte veldig annerledes så tidlig i løypa. Vi har jo kjent på alle endringene i kroppen i en måned allerede, mens mannen ikke har annet «bevis» enn en blå strek. Så at vi reagerer såpass forskjellig er kanskje ikke så rart. Det er lettere å være optimist når man ikke er like følelsesmessig engasjert i graviditeten ennå,vil jeg tro. Også er det jo litt fint at han kan ta den rollen,og bære håpet for dere på en måte. For håpet er jo ikke ute enda❤️

Ikke tolk det jeg skriver nå som at jeg kverulerer og er vanskelig:Heartred..ok? Du skriver at du vet når SISTE dag av mensen var,samt el..da begynner jeg å lure på hvordan du har regnet. Hååååper du bare har regnet feil:love7. Når var FØRSTE dag i siste mens,og når fikk du negativ el-test (etter positive tester)?

Huff, dette var trist å lese :Heartred jeg vet desverre altfor godt hvordan du har det. Det er lov å sutre og være lei seg nå! Ta vare på hverandre :Heartred klem til deg

Ikke tolk det jeg skriver nå som at jeg kverulerer og er vanskelig:Heartred..ok? Du skriver at du vet når SISTE dag av mensen var,samt el..da begynner jeg å lure på hvordan du har regnet. Hååååper du bare har regnet feil:love7. Når var FØRSTE dag i siste mens,og når fikk du negativ el-test (etter positive tester)?
Mente såklart første dag i siste mens :rolleyes: jordmor sa jeg hadde regnet riktig, men hun sa at selv om jeg fikk negativ EL test kan jo EL være noen dager senere. Hun synes alikevell at det var for mange dager i forskjell til at det ikke stemte med størrelsen på foster som var 6-7mm og hjerteslag under 90.

Mente såklart første dag i siste mens :rolleyes: jordmor sa jeg hadde regnet riktig, men hun sa at selv om jeg fikk negativ EL test kan jo EL være noen dager senere. Hun synes alikevell at det var for mange dager i forskjell til at det ikke stemte med størrelsen på foster som var 6-7mm og hjerteslag under 90.
Fra samleie kan det gå 5 dager til egget befruktet og går ned i livmoren. Jeg har faktisk blitt flyttet frem 4-5 dager hvert svangerskap selv om jeg skriver log for når vi prøver, når jeg har eggløsning og når jeg har mestrasjon. Så krysser fingrene for deg og for at alt er bra neste uke. Det positive er jo at der var hjertelyd.:smiley-bounce016

Fra samleie kan det gå 5 dager til egget befruktet og går ned i livmoren. Jeg har faktisk blitt flyttet frem 4-5 dager hvert svangerskap selv om jeg skriver log for når vi prøver, når jeg har eggløsning og når jeg har mestrasjon. Så krysser fingrene for deg og for at alt er bra neste uke. Det positive er jo at der var hjertelyd.:smiley-bounce016
Ja helt sant som du sier. Håper jo veldig at det er dette som stemmer, men testa positiv på IKM, 12DPO og tenker i utgangspunkt ikke den har vært senere For da ville jeg neppe hatt positiv test så tidlig. Men klamrer meg så til håpet selv om jeg har tatt alt dette negativt. Det verste var når jordmor først gratulerte med svangerskap FØR ultralyd, så gratulerte igjen når hun så foster, så sa beklager det er dødt hører ingen hjerteslag og så bad samboer om å sjekke en gang til og da hørte hun. Var så mye surring at jeg ble helt stiv av skrekk. Ingen god opplevelse :oops:

Håper hun tar feil:shy:. Jeg måtte gå inn i IKM-tråden og sjekke når du hadde el,og når jeg legger inn den datoen du oppgir som el, i en terminkalkulator,så kommer det opp at du er 7+1 på vei iallfall. Så hvis du har hatt el enda litt senere enn antatt, så kan det jo være naturlige grunner til det dere så på ul i dag.

Jeg vil ikke gi deg falske forhåpninger, men vil at regningen skal være riktig iallfall;). Så krysser vi fingrene alt vi har for at du får den beskjeden du helst ønsker deg i neste uke:Heartred

Håper hun tar feil:shy:. Jeg måtte gå inn i IKM-tråden og sjekke når du hadde el,og når jeg legger inn den datoen du oppgir som el, i en terminkalkulator,så kommer det opp at du er 7+1 på vei iallfall. Så hvis du har hatt el enda litt senere enn antatt, så kan det jo være naturlige grunner til det dere så på ul i dag.

Jeg vil ikke gi deg falske forhåpninger, men vil at regningen skal være riktig iallfall;). Så krysser vi fingrene alt vi har for at du får den beskjeden du helst ønsker deg i neste uke:Heartred

tusen takk du er så SNILL!!! Legger med EL testene. Normalt har jeg EL på CD16, men antar noen dager senere grunnet vaksine. Det viktigste er jo at hjertet slår og klamrer meg jo litt til håpet. I tillegg er det vanskelig å måle fosteret fra topp til bunn. Hun sa mange ganger at hun ikke fant hjertelyd og at fosteret var dødt og samboer sa hun måtte prøve flere ganger, og da så vi faktisk hjerte banke. Men hun sa det gikk litt for langsomt og at det skal være over 100 selv i uke 6. samboer vil jeg skal dra til en ny imorgen :laughing025 Han er ikke fornøyd med måten hun var på, hun var svært usikker på alt.

Vedlegg

• 63BF6A5C-C568-4D29-B43F-21525A70D3BB.png
    63BF6A5C-C568-4D29-B43F-21525A70D3BB.png
    1,6 MB · Visninger: 46
Back
Topp