Helt kaputt...

Bluebelle

Forelsket i forumet
I dag kom jeg meg rett og slett ikke på jobb. Er helt tom for energi. Jeg har også slitt med treg mage å i går løsnet det helt å etterpå har jeg vært helt uten kraft. Er det fler som har opplevd noe liknende? :/

tom for energi her og :( mye kvalm .

Har hatt opplevelser uavhengig av graviditet hvor jeg har vært fortstoppet lenge, med kanskje opp mot en uke uten avføring, og så har alt kommet ut etter først masse smerte og krampe og så massiv diaré og total tømming. Blir helt utmattet av det, iallfall. Helt spesiell følelse i kroppen.

Her og er det lite energi gitt. Holder meg fast til at det burde være en bra ting, da kroppen arbeider mye med den lille, og at det er derfor. Men morsomt er det nok ikke.. Mye sofasliting her! :/

I dag kom jeg meg rett og slett ikke på jobb. Er helt tom for energi. Jeg har også slitt med treg mage å i går løsnet det helt å etterpå har jeg vært helt uten kraft. Er det fler som har opplevd noe liknende? :/

Jeg er også super trøtt. Selv de nettene jeg får sovet greit, noen timer, så våkner jeg aldri opp uthvilt.. tærer på altså. Savner å kunne våkne opp å ha masse energi.. trene og.. nå er det bare sofa, tv, serie og junk food.. og sjokoladeboller for å trøste meg selv med♡

Har hatt opplevelser uavhengig av graviditet hvor jeg har vært fortstoppet lenge, med kanskje opp mot en uke uten avføring, og så har alt kommet ut etter først masse smerte og krampe og så massiv diaré og total tømming. Blir helt utmattet av det, iallfall. Helt spesiell følelse i kroppen.
Ja, det er sånn jeg har hatt det i dag. Bedre nå da å skal prøve meg på jobb i morgen :)

Sykemeldt på 4uka, oppkast og null energi. Begynner å bli bedre, men tør ikke ha forhåpninger for da ligger jeg gjerne rett ut dagen etter :-p satser på å være i jobb igjen etter neste uke!!

Back
Topp