Helt grei dag!! :)

*mamma07og09*

Glad i forumet
Har studiedag, og oppgaven jeg skulle gjøre er jeg ferdig med så nå ble studiedag laaaat dag og hva har jeg på tv'n?
Masterchef USA :Heartred:Heartred Har hemmelig hotts for Joe, så helt greit og tilbringe dagen med han :love7

Hva gjør dere idag? :)

Har studiedag, og oppgaven jeg skulle gjøre er jeg ferdig med så nå ble studiedag laaaat dag og hva har jeg på tv'n?
Masterchef USA :Heartred:Heartred Har hemmelig hotts for Joe, så helt greit og tilbringe dagen med han :love7

Hva gjør dere idag? :)

Skal snart komme mec opp fra badgolvet og få laget noe frokost, før jeg må hive meg rundt med arbeidskrav, som skal være ferdige 4 mai, 8 mai og 5 juni, i tillegg må jeg prøve å få lest til eksamen ! :D

Glad det snart er ferie kjenner jeg!

Idag har jeg absolutt ingen planer, har somregel ikke det pga kvalmen og oppkast.. Men i morgen skal jeg egentlig på jobbsøkerkurs, eller hva det heter, på NAV. Herregud, skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom det når jeg er så dårlig :/ ;)

Så deilig å være i rute og ferdig da:)
Kose deg med tv med god samvittighet:D
Her er guttungen levert i barnehagen og vi(har besøk) har spist en bedre frokost.
Senere i dag er det å si hade til familie og kjøre de til flyplass.

I dag har jeg for det meste sittet i en stol og strikka! :D begynte på babyteppe i går, og det er så koselig :) måtte dra meg opp å vaske badet i sta, og nå sitter jeg her igjen :D men skal støvsuge litt nå, før jeg skal hente barna i barnehagen. Må på butikken å kjøpe ei bursdagsgave å. Snuppa skal i bursdag kl 16 :)

Årh.... har siste eksamensforberedende oppgave med utsettelse til søndag. Jeg får meg ikke til å begynne å skrive. Ligger rett ut. Det finnes ikke et snev av energi i kroppen min. Kvalm, trøtt, hodepine og sulten. Utrolig lei nå. Gleder meg til det avtar - noe som må skje for at jeg skal klare å komme meg igjennom eksamner i mai-juni! :p

Årh.... har siste eksamensforberedende oppgave med utsettelse til søndag. Jeg får meg ikke til å begynne å skrive. Ligger rett ut. Det finnes ikke et snev av energi i kroppen min. Kvalm, trøtt, hodepine og sulten. Utrolig lei nå. Gleder meg til det avtar - noe som må skje for at jeg skal klare å komme meg igjennom eksamner i mai-juni! :p
Så kjedelig! Håper formen din kommer seg snart :Heartpink Lykke til med oppgaven :)

Åh så herlig da :D
Jeg har vert på jobb , fått dusja å spist middag . Nå drømmer jeg om sofaen men den står i andre etasje å opp dit virker det nå evig langt :p

Back
Topp