Helt Forfedelig Trist :(

Vigdis88

Elsker forumet
September 2012
I går mårest når jeg sto opp, så fikk jeg vite at sønnen til en bekjent døde natt til søndag en bilulykke, guttn var bare 17 år :´(

Jeg fikk helt frysninger i hele kroppen, og ble uvell....

Da tenkte jeg virkelig over hvor mye jeg setter pris på de jeg har rundt meg, og hvor mye de betyr for meg.

Jeg vet at den beste følelsen i verden er å få barn, da må jo den værste følelsen i verden være å miste sitt barn...

Jeg så på lille Fie som bare smilte å var totalt uberørt av hendelesen, og jeg tenkte, viss hun har gådd bort, så har jeg aldri blitt den samme igjen...

Huff, helt forferdelig når slike ting skjer :(

Uff,kondolerer :( Så utrolig tragisk og en så ung person.....
Livet er urettferdig :(

Ja,man må virkelig sette pris på de man har rundt seg..

Jeg kjente ikke gutten personelig, men viste hvem det var.

Jeg bor på en litn plass hvor alle kjenner alle, og det berører alle sammen på en eller annen måte :(

Ta godt vare på dem rundt dere, si med dem at du elsker/er gla i dem hvær dag, det gjør jeg med min samboer <3

Uff, kondolerer:-( Så utrolig trist. Livet er virkelig urettferdig noen ganger :crybaby2Ja, man veit aldri hva som kan skje, så helt sant det. Er og overlykkelig for min mitt flotte 4kløver(med sambo) :love7

Det var triste nyheter, man kan ikke tenke seg til hvor ufattelig vondt det må være å miste barnet sitt :(
Håper familien får masse støtte og hjelp :hug013

Back
Topp