Helt flat mage når jeg ligger

Marimekko

Andre møte med forumet
og nå er jeg 11+0. Dette er 3.mann, så hadde ikke forventet at magen skulle være flat som en pannekake når jeg ligger på ryggen. Ikke antydning til noe kul i det hele tatt. Flere som ikke merker noe mage ennå? Kjenner jeg får en litt ekkel følelse :-\

Jeg er også flat og er 14+0 i dag, men dette er min første. Kjente først livmora som en litt hardere bump for kun noen dager siden.

Det har jeg også reagert litt på også.. Magen kom mye kjappere med nr 2!
Så vidt jeg kan kjenne noe der når jeg ligger på ryggen, men ligger jeg på siden velter liksom alt ut :p
Er ganske oppblåst på kveldene, men blir borte når jeg legger meg ned.

Uff, dette ble rotete! Poenget mitt er at jeg var på UL på onsdag, da var jeg 11+0, og der sprella det som bare det. Så det er noen inni der :D ;)

Ingenting her heller enda, er 10+3 bare, men er så tynn at jeg regnet med at det ville vise tidlig, men neida.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke noe her, var litt stresset for det før ultralyden forrige uke, men roet meg ned når jeg så hjertet slå så slår meg til ro med at alt er fint.
Med førstemann var jeg mye større.

Jeg er 13+6 og har helt flat mage når jeg ligger. Litt oppblåst utover dagen, men ingen baby-mage og snakke om.

Har flat mage når jeg ligger og dette blir nr. 4 -3dje ungen på 2,5 år. Hadde trodd at jeg skulle ha mer mage mtp at det ikke er så lenge siden jeg var gravid sist. Har en bitteliten kul når jeg ståe da, er 11+1 i dag :)

Sikkert helt normalt. Jeg har det omvendt, ser tydelig kul når jeg ligger på ryggen nå 11+0. Sist hadde jeg ikke antydning til mage før fleere uker senere.. Så det varierer nok veldig :)

Back
Topp