Helt ferdig når kvelden kommer

Fru Lale

Glad i forumet
Februarbarna 2023
Ca 19-20 så er jeg helt ferdig. Orker ingenting. I kveld lå jeg med øynene igjen på sofaen fra 20-21 uten at jeg følte meg mer opplagt. Skjønte da at det bare var å legge seg. Nesten så man føler seg syk-blir helt ferdig. Nesten litt rask og tung pust fordi kroppen er helt ferdig. Kjedelig å legge seg så tidlig når kvelden først kommer, men nesten vondt å sitte oppe fordi man er så ferdig.
Fler som kjenner seg igjen?

Kjenner meg veldig igjen >< Men får stort sett ikke sove lenge, da jeg egentlig ikke er trøtt. Så blir bare liggende og sløve på sofaen.

Hadde det bare vært på kvelden :p har følt meg sånn døgnet rundt...

Sånn var d for meg også, viste seg at jeg manglet D-vitamin. Nå tar jeg det og har fått tilbake litt våkentid!

Har det akkurat sånn jeg og! Sover som en stein fra 22.30-5.. Da er det på en tur på do før jeg sovner igjen.. Må passe på sånn at jeg ikke sovner på kvelden,for da får jeg problemer med å sove om natten.. Får vel sjekke opp vitamin d jeg og :)

Samme her! Er trøtt hele tiden, men om kvelden havner jeg i komatilstand. Drikker tran og er ute hver dag, så er nok ikke vitamin D mangel her, men heller en liten bebis i magen som stjeler energien min :)

Sånn var d for meg også, viste seg at jeg manglet D-vitamin. Nå tar jeg det og har fått tilbake litt våkentid!

Samme her. Fortsatt sliten, men blitt bedre. D-vitamin er en viktig liten sak :)

Takk for tipset! Men jeg bør vel kanskje sjekke det :p er vel ikke bra å pøse på med D vitamin uten å være sikker...

Du kan fint ta vanlig dose som i tran osv, men bør være forsiktig så det ikke blir for mye ja. Det skal visst ganske mye til før det blir overdose også, men greit å få sjekket ut :)
Jeg fant ut at dette faktisk kan være en av årsakene til at jeg har brukt så lang tid på å bli gravid, da det spiller inn på eggkvaliteten osv :o

Jepp... Her legger jeg meg som oftest mellom 21 og 21:30. Da er jeg skutt...

Samme her! Er trøtt hele tiden, men om kvelden havner jeg i komatilstand. Drikker tran og er ute hver dag, så er nok ikke vitamin D mangel her, men heller en liten bebis i magen som stjeler energien min :)

Tran har jeg tatt i flere år, drikker ekstra lettmelk tilsatt D-vitamin.. likevel ble d mangel... Men jeg er fremdeles svangerskapstrøtt, men sover ikke 3/4 av døgnet lengere! ;-) Jeg måtte stoppe for å sove, mens jeg kjørte bil... Hehe, det var håpløst!

Jeg må sove i løpet av dagen, ellers fungerer jeg ikke. Tar D-vit.

Er også helt skutt, tung i hodet og kroppen fra kl 12-13 om dagen. Når jeg kommer hjem fra jobb orker jeg ikke annet å ligge på sofaen. Legger meg rundt 21 hver dag. Skikkelig kjedelig å være sånn, ihvertfall når julevask og julegaver ikke er på plass enda

Back
Topp