Helt elendig form

susamedbabyimagen

Elsker forumet
Huff forsovet meg noen timer idag og da jeg våknet så var jeg helt våt på ryggen, forvirret, stressa og fløy på do, for så å spy og skikkelig kvalm;( og nå kom jeg ikke lengre enn sofaen;( skulle vært på jobb men jeg kjenner meg ikke i form til det, flere som er dårlig i form der ute og hva kan hjelpe. ? Har ikke klart å få i meg mat enda;( ;(

Huff forsovet meg noen timer idag og da jeg våknet så var jeg helt våt på ryggen, forvirret, stressa og fløy på do, for så å spy og skikkelig kvalm;( og nå kom jeg ikke lengre enn sofaen;( skulle vært på jobb men jeg kjenner meg ikke i form til det, flere som er dårlig i form der ute og hva kan hjelpe. ? Har ikke klart å få i meg mat enda;( ;(

det hørtes ikke noe godt ut :-( Kanskje du skulle prøve en salt kjeks?

Ja skal prøve , takk, ikke noe som frister akkurat nå , leste litt lengre ned med seaband får reise til legen og få noen gode råd etterpå. Orker ikke gå sånn her. ;(

Ikke bra:( sitter på jobb Ohg knasker i meg mariekjeks i håp om at kvalmen skal gi seg

Godt å høre det er flere her, føler jeg bare går å syter om dagen, fikk medisin på resept mot kvalmen som het afipran 10 mg kunne brukes x 3 el ved behov og var ikke farlig for fosteret. Hun regnet ut at jeg var 5+3 idag;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Startkjeks har vært bedre for meg enn ritzkjeks. Ingefærtabletter kan også hjelpe

Prøv å spise karbohydrater, pasta, brød, poteter osv. Det har hjulpet meg litt, jeg holder hvertfall maten nede lenger enn med mindre karborike måltider (jeg er ikke lavkarbomenneske altså). Nok hvile er også viktig, jeg har begynt på en gradert sykemelding allerede som forhåpentligvis hjelper på formen (jeg kaster opp opptil 6 ganger om dagen)

Uff føler med deg, det er IKKE gøy! Klarer du å drikke litt da? Prøv feks iste, da får du i deg litt kalorier. Kvalmestillende fra legen har hjulpet meg en god del, så det kan godt hende du også blir bedre av det! Ellers synes jeg det er lettest å holde nede lyst brød med gulost og paprika, eventuelt kavring med melk og sukker :) God bedring!

Jeg ville ikke anbefalt iste hvis du kaster opp... Kanskje litt for mye informasjon, men det er ikke koselig når det kommer opp igjen. Jeg har fått erfare at retter med tomat i ikke er bra for magen, det kommer alltid opp igjen

Spiste rista brød med smør og en kopp bringebær te, var det første jeg gjorde når jeg stod opp hver morgen. Spiste gjerne liggende på sofaen. Funket som bare det i forrige svangerskap:)

Back
Topp