helt dilla!

bondemamma85

Forumet er livet
❤Januarlykke 2022❤
kan høre "a thousand years" om og om igjen,sitter her og hører den på spotify og synger med:P

Har du sangdilla?og isåfall hvilken sang?:)
 
Den er kjempe fin <3 Jæ og gubben hadde den som sang ut av kirka når vi gifta oss.
Men har nok mer dilla på "Love me like you do" sangen i fifthy shades of Grey som vi hadde inn :love7
 
kan høre "a thousand years" om og om igjen,sitter her og hører den på spotify og synger med:P

Har du sangdilla?og isåfall hvilken sang?:)
Den er kjempe fin <3 Jæ og gubben hadde den som sang ut av kirka når vi gifta oss.
Men har nok mer dilla på "Love me like you do" sangen i fifthy shades of Grey som vi hadde inn :love7

Begge de sangene er kjempe fine :-) <3
Er alt for mange fine sanger, men akkurat nå husker jeg ikke navnet på noen :-o
 
Den er kjempe fin <3 Jæ og gubben hadde den som sang ut av kirka når vi gifta oss.
Men har nok mer dilla på "Love me like you do" sangen i fifthy shades of Grey som vi hadde inn :love7
åååh,har lyst til å ha den på vei inn i kirka og synge den selv,hvis jeg tør da og hvis vi skal gifte oss selvsagt:P
 
Back
Topp