HELT ALVORLIG!!!!!

*BalleFlass*

Elsker forumet
Hva skjer med enkelte????? gikk inn på nettavisen nå og der står det en sak om barn som ble mishandlet i en barnehage i italia...En ansatt slår et barn mens hun sitter i stolen og blir matet, og en blir tvunget til å spise sitt eget spy/gulp!!!![:(][:(][:(][:(][:@]

Et foreldrepar i 20-årene fra Oslo som risikerer strenge straffer for å ha mishandlet sine 2 barn på 3 og 4 år så de fikk bruddskader. Det yngste barnet fikk brudd på hodeskallen. Barna hadde også tegn på langvarig og grov mishandling over hele kroppen. Brennemerker, arr, blåmerker, misfarginger, gamle brudd... 

blir så kvalm av sånt[:(] skjønner ikke at noen kan gjøre noe sånt mot små uskyldige barn[:(][:@]

ORIGINAL: Sicily

Et foreldrepar i 20-årene fra Oslo som risikerer strenge straffer for å ha mishandlet sine 2 barn på 3 og 4 år så de fikk bruddskader. Det yngste barnet fikk brudd på hodeskallen. Barna hadde også tegn på langvarig og grov mishandling over hele kroppen. Brennemerker, arr, blåmerker, misfarginger, gamle brudd... 

[:(]

[:(][:(][:(]

Men får de det, er vel egentlig spørsmålet[8|]

ORIGINAL: Febbis

Men får de det, er vel egentlig spørsmålet[8|]

Sannsynligvis ikke, ettersom det norske rettssystemet mener at barn er mindre verdt enn voksne.. [>:]

Ble rett og slett kvalm når jeg leste det! [:@]

En annen sak er han som er siktet for flere overgrep, og risikerer 21 års fengsel (det vil si at overgrepene må være av ganske så grov karakter).. Saken er utsatt fordi siktede skal på ferie til thailand... Hva f***????

ORIGINAL: jeunetigre

Ble rett og slett kvalm når jeg leste det! [:@]

En annen sak er han som er siktet for flere overgrep, og risikerer 21 års fengsel (det vil si at overgrepene må være av ganske så grov karakter).. Saken er utsatt fordi siktede skal på ferie til thailand... Hva f***????

Og hva gjør barneovergripere i Thailand? Forgriper seg på barn og barneprostituerte.. [&o][&o]

Har sagt det før: Alle barnehager burde ha video-overvåkning slik at ansatte vet å ikke prøve seg på slikt
Burde vært dødsstraff for mishandling av barn på den måten (og det til tross for at jeg er i mot dødsstraff).

ORIGINAL: Kal-El

Har sagt det før: Alle barnehager burde ha video-overvåkning slik at ansatte vet å ikke prøve seg på slikt
Burde vært dødsstraff for mishandling av barn på den måten (og det til tross for at jeg er i mot dødsstraff).

Enig!! Er det noen som ikke fortjener å leve er det folk som mishandler barn, jeg blir kvalm!

Jeg klarer liksom ikke å forstå at noen klarer å få seg til å gjøre noe slikt.... jeg merker selv bare lillemor detter å slår seg, så får jeg vondt og tenker om det vare noe jeg kunne gjort for at hun ikke falt... at de liksom får seg til å legge en hånd på et hjelpeløst barn som ikke har mulighet til å forsvare seg på noen måte[:(]

Vi skal ikke forstå slike mennesker.
Hadde vi vært i nærheten av å forstå de, da hadde vi nok vært overgripere selv...

Husker jeg som ung jente hørte pappa si: 'Om noen gjør noe som skader mine jenter, da er jeg i stand til å slå ihjel...'
Da jeg ble mamma begynte jeg å skjønne hva han mente[:(]

Slike saker som dette for meg til å gråte rett som det er, omtrent hver gang jeg leser om det...
Jeg hulker, og jeg sammenligner med :hva om det var våre barn[:(]
Tankene kan komme når jeg legger meg, og bildene kommer på netthinnen...

Må de brenne de j*****e som gjør slikt mot barn![:@][:'(][:(]

ORIGINAL: monjen

blir så kvalm av sånt[:(] skjønner ikke at noen kan gjøre noe sånt mot små uskyldige barn[:(][:@]

ORIGINAL: *Vriompeis*

Jeg klarer liksom ikke å forstå at noen klarer å få seg til å gjøre noe slikt.... jeg merker selv bare lillemor detter å slår seg, så får jeg vondt og tenker om det vare noe jeg kunne gjort for at hun ikke falt... at de liksom får seg til å legge en hånd på et hjelpeløst barn som ikke har mulighet til å forsvare seg på noen måte[:(]

Det er ikke så vanskelig å forstå. Konseptet med "liv" er et universelt spredende fenomen, og så har man fenomenet "antiliv", som er virus. Disse menneskene er virus, og hvis man legger vekk all sinne, alle hevntanker m.m så gjenstår den enkle fakta at virus burde utryddes, ergo slike personer har ingen plass på jorden, og burde utryddes for å gjøre plass til fenomenet "liv".

Back
Topp