Helt ømm.

Lille2015

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Jeg er helt ømm i ryggen i dag, sikkert etter alle kynnerenne i går. Vært det siden jeg våknet kl 10.30. Orker ikke å gå ut av senga heller. Frokosten endte i do, skikkelig slitsom morgen uten å ha gjort noe som helst egentlig -_- uke 37+0. Flere som har det sånn? Det må virkelig ikke skje noe før mannen kommer hjem på torsdag. Er jo litt engstelig for det.

Om du orker det, finn på noe å gjøre. Hjelper på humøret :) Jeg stakk til en venninne og sitter med beina høyt mens hun lager bryllupskaker :)

Om du orker det, finn på noe å gjøre. Hjelper på humøret :) Jeg stakk til en venninne og sitter med beina høyt mens hun lager bryllupskaker :)
Har vært på kino :) Bølgen å den kan absolutt anbefales :) litt godt å se andre jobbe :-P hehe, men i går var min mor hos meg å hjalp meg å vaske å det klarer ikke jeg bare sitte å se på selv om ho sa hundre ganger at jeg bare kunne sette meg. Hmm vi kvinnfolk ;)

Ta en varm dusj eller bad hvis du har badekar! Funker når jeg blir slik I ryggen/hoftene:-)
Takk for tips ♡ Ble varm dusj både i dag og forje dagen. Det gjør virkelig godt, men hadde vært supert med badekar og et godt, varmt bad :) må nok vente med badekar til fødselen på sykehuset.

Back
Topp