Helt ærlig...

paleface

Gift med forumet
Hva synes dere om navnet vi ga datteren vår; Nor Hermine?? Vi er veldig klar over at det er et uvanlig navn, og må nesten le litt når vi ser at folk synes det er rart, men ikke tør å si noe. Vi har fått en del forskjellige reaksjoner, både positive og negative...

Ettersom dere ikke kjenner meg, trenger dere ikke si det er fint for å være snille - si hva dere synes! [:)]

Obs; dersom noen synes det er tungt å si navnet, kan jeg opplyse at vi stort sett bare bruker Nor til vanlig, men flere i slekten bruker begge. [:)]

D er akkurat som dere har glemt A'en i navnet Nor..
Men jeg syns d er et fint og spesielt navn..[:)]
Ville evnt lagt til en O til, slik at d hadde blitt Noor, istedet for Nor..[;)]

ORIGINAL: *Mina min*

ORIGINAL: Ju9ta

D er akkurat som dere har glemt A'en i navnet Nor..
Men jeg syns d er et fint og spesielt navn..[:)]
Ville evnt lagt til en O til, slik at d hadde blitt Noor, istedet for Nor..[;)]

enig[;)]

Vi valgte å skrive det med en o for å skrive det på den norske måten; to er den arabiske og persiske måten å skrive det på. Vi har dessuten et etternavn med to vokaler, som ALLTID må staves, så da tenkte vi hun skulle slippe det i fornavnet også... [;)]

Jeg synes det er veldig flott [:)]

Trenger litt tid til å venne meg til Nor, mangler liksom noe..[:)] Hermine syns jeg er kjempefint[:D]

ORIGINAL: Juleskum

Jeg synes det er veldig flott [:)]

Faktisk aldri hørt det navnet før, og tror jeg hadde trengt litt tid til å klare å venne meg til det.

Kult navn, i og for seg, men hva er greia med disse dobbeltnavnene? Og man bør stålsette seg for ertinga fra medelver på skolen ;)
Hilsen far i huset her - som debuterer på forum, hehe

ORIGINAL: Audioslave

Kult navn, i og for seg, men hva er greia med disse dobbeltnavnene? Og man bør stålsette seg for ertinga fra medelver på skolen ;)
Hilsen far i huset her - som debuterer på forum, hehe

Jeg har selv to fornavn, og føler det naturlig å gi det til barna mine også. Skulle vi bare gitt henne ett navn kunne det ikke blitt Nor, for vi har enstavelsesetternavn også - det hadde blitt rart.

Når det gjelder mobbing, så får jeg si som jeg pleier; man kan mobbe absolutt alle for navnet sitt, om man må. Jeg har et av de vanligste navnene i landet, selv jeg har blitt ertet for navnet. Uansett tror jeg ikke barna tenker at Nor er rart når de har kjent henne hele livet (vi bor på veldig liten plass). [:)]

kor du har funne den dær me baby på, som vise kor gammel babyen e i magen? skjønne ikkje helt d hær da æ e ganske ny.. [:(] prøv å forklar enklest muli [:-]
på forhand tusn takk [:)]

Jeg liker det!

Liker godt navnet Nor, men ikke Hermine.

Hermine syns jeg er kjempefint, Nor er ikke helt etter min smak, men passer sikkert godt på snuppa deres, man venner seg til alt [:)]
Syns som du selv nevner det er tungt å uttale, men når dere ikke bruker begge navn til vanlig er det jo ikke noe problem [:)]

ORIGINAL: Jane2

Trenger litt tid til å venne meg til Nor, mangler liksom noe..[:)] Hermine syns jeg er kjempefint[:D]

:)

Back
Topp