Helt ærlig,

41 vanligvis, men har sko i 40 og 42 også. Spesielt skisko og fjellsko må jeg ha i 42 for å få plass til ullsokker

Hvorfor? 40/41 er jo ikke så stort :)
Har hendt at jeg må kjøpe i str 42.. Det er ikke noe kult når damen i butikken går over i herreavdelingen for å finne noen "feminine" sko :(
Det er liksom ikke alle sko jeg kan/burde bruke, for da ser føttene ekstremt laange ut :P Moren min har str 38, så jeg har vel fått en blanding av hennes 38 og pappas 46 o_O

Har hendt at jeg må kjøpe i str 42.. Det er ikke noe kult når damen i butikken går over i herreavdelingen for å finne noen "feminine" sko :(
Det er liksom ikke alle sko jeg kan/burde bruke, for da ser føttene ekstremt laange ut :P Moren min har str 38, så jeg har vel fått en blanding av hennes 38 og pappas 46 o_O

Da skjønner jeg. ;)

41/42 er ganske høy da :)
Kjøper MANGE sko når jeg er i utlandet eller bestiller på nett da sko i str 42 ofte ikke er noe fine her i Norge. Så jeg sluttet å være flau når jeg oppdaget som 18 åring at jeg ikke måtte lide i trange sko. Nå har jeg altfor mange skopar og tenker aldri over at jeg har store føtter :p Ift å være 1.80cm er det jo helt innafor.

39/40 :)

40 eller 41, men stort sett 40.

Stor 36, eller liten 37 :-P

Back
Topp