Helt ærlig,

40-41. Sliter med at jeg er litt bred i foten, bittelitt plattfot.

Har 36 i de fleste :-)

37 - men kan bruke 36 i noen sko

Jeg har sko i 38, 39 og 40. Størrelsene varierer så sinnsykt!

Alt mellom 38-41, har rar form på føttene som gjør at det er vanskelig å finne sko som passer i tillegg til at det varierer mye fra sko til sko

39/40

Morsomt nok fikk jeg vite at ene søskenbarnet mitt på 13 år har nå begynt å bruke 42 i sko og vokser enda... Hun er så stolt nå men noe sier meg hun vil slite med å finne finsko etterhvert :-P

42/43. Kunne godt hatt et par str mindre, da der er vanskelig å finne store nok sko som ikke er veldig mannfolk sko.

Hadde og store føtter tidlig. Hadde 42 allerede som 11-12 åring. Men har stått på stedet hvil siden da. Så hu trenger ikke nødvendigvis vokse mer i føttene. Husker også at jeg var stolt i den tiden. Kunne jo bruke søsteren min sine sko. Og hun er 6 år eldre enn meg.

42/43. Kunne godt hatt et par str mindre, da der er vanskelig å finne store nok sko som ikke er veldig mannfolk sko.

Hadde og store føtter tidlig. Hadde 42 allerede som 11-12 åring. Men har stått på stedet hvil siden da. Så hu trenger ikke nødvendigvis vokse mer i føttene. Husker også at jeg var stolt i den tiden. Kunne jo bruke søsteren min sine sko. Og hun er 6 år eldre enn meg.
Hehe her var hun kjempe stolt som først vokste forbi mora sine 37/38... Så mine 39/40 og det var ikke såå lenge siden så spent på hvor det ender opp... Hun har noen tante/onkler på far siden som er utrolig høye(typ 2 meter) og store i ben :-)

Kan godt se for meg at det begrenser utvalget litt.. Merker det bare i 40 at det minsker..

36 og det er ofte sykt plagsomt.. Må feks kjøpe sokker på barneavdelinga, da damesokkene begynner på 36 og ofte er 36-40 feks og det går bare ikke, og noen skobutikker, som feks skopunkten er bare å glemme å kjøpe sko i da 36 der er altfor stort.. Ønsker meg større føtter :p

Back
Topp