Helt ærlig

*treSmå*enTil*

Elsker forumet
Septemberlykke 2015
Hadde det ikke vært for at puppene vokser og er tunge og magen oppblåst så hadde jeg glemt av at jeg var gravid :p

Sånn var det også med eldste og da ble det gutt;)

Så spennende å se om det blir gutt på deg nå også da :)
Er så spent på hva vi kommer til å få, dette er jo første så har absolutt ingenting å sammenligne med :p

Jeg kjenner omtrent alt av symptomer og kjenner jeg er veldig spent på om det blir gutt eller jente. Vet om fler som har vært kvalme med gutt, men det sies jo at kvalme er typisk jentetegn :)

Jeg kjenner omtrent alt av symptomer og kjenner jeg er veldig spent på om det blir gutt eller jente. Vet om fler som har vært kvalme med gutt, men det sies jo at kvalme er typisk jentetegn :)

Her var jeg kun kvalm med jentene:) barna ønsker seg en lillebror :)

Noen ganger så kjenner ikke jeg meg heller gravid..men plutselig skal jeg reise meg opp for fort, og da strekker det noe voldsomt i lysken.. Puppene er ømme.. Og i dag har kvalmen vært der..ligget rett ut i hele dag egentlig..så utrolig sliten a gitt..

Jeg var kjempe kvalm med sønnen min. Bare små kvalm nå. Er veldig spent på hvem som skjuler seg i magen denne gangen :-)

Jeg var også kjempekvalm med sønnen min, men kun litt småkvalm nå. Har en følelse av at det blir gutt, men det gjenstår å se da :p

forje graviditet var jeg utrolig sulten hele tiden, hadde lyst på helt spesielle ting, hadde kjempe vonde pupper, var oppegående og hadde energi. Det viste seg å være gutt.. Denne gangen har jeg ikke lyst på mat har ikke noe cravings etter noe, har ikke ømme pupper, men jeg har en del vondt i hodet og er kjempe trøtt/sliten. så blir moro å se hva som er i magen denne gangen ja.. :-) denne gangen her føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt.. også er jeg så spent på om det er 1 eller fler inni her, svigermor er tvilling

Vi tror det er en jente inni her, alle andre som vet har også tippet jente, og mamma har døpt magen lille My :-P jeg er superkvalm, og skjønner at det er et "jentetegn"?

Dere som er/har vært kvalme, hvor tidlig i svangerskapet ble dere kvalme egentlig?

Jeg er 4+4 i dag å har vært kvalm i sikkert over to uker nå. Trodde ikke det var mulig, så er vel kanskje bare psykisk?

Back
Topp