Helsikes skjemavelde...

What?? Dårlig gjort! Og jeg som hadde regna med min og hans ferie i tillegg til permisjonen.. da skulle det jo gå opp..
Men er det annerledes om man overfører ferien og tar den etter permisjon? Det gjorde jeg sist nemlig.
Samme her.. vi er avhengig av ferien vår hvis det skal gå opp! Men det var nå arbeidsgiveren min som som ba meg huske på ferien også.. Hu la da til 10 uker.. (For i år, og neste år..) Men kan vel bare overføre ferien til neste år da?? Og ta de etter permisjonen??
Og kan man ikke egentlig bare skrive ut skjemaene hjemme?? Går ikke det?? =P

21 dager? tre uker? Aaaaaaaaggh!!! Jeg vil ha sommerferien min! :p *bortskjemt lærer* Men om jeg skaffer papirer på hvilke uker som er ferie og hvilke uker som er avspasering så må jeg vel kunne få alle ferieukene mine ihvertfall?

Jeg vil også ha ferien min. :/ Men mitt problem er at jeg trekker 11% av lønna mi hver måned for og få samme ferie som lærerne. Så jeg har jo alt trekt flere tusen, hvor blir det av de pengene nå da da?

Samme her.. vi er avhengig av ferien vår hvis det skal gå opp! Men det var nå arbeidsgiveren min som som ba meg huske på ferien også.. Hu la da til 10 uker.. (For i år, og neste år..) Men kan vel bare overføre ferien til neste år da?? Og ta de etter permisjonen??
Og kan man ikke egentlig bare skrive ut skjemaene hjemme?? Går ikke det?? =P

For dem som har tilgang på skriver så går det selvfølgelig an å skrive ut skjemaene hjemme :)

Jeg vil også ha ferien min. :/ Men mitt problem er at jeg trekker 11% av lønna mi hver måned for og få samme ferie som lærerne. Så jeg har jo alt trekt flere tusen, hvor blir det av de pengene nå da da?

Hm.. kanskje du må snakke med lønningskontoret eller personalavdelingen?

På denne søknaden man skal sende til nav står det: "NAV anbefaler at du sender søknaden seks uker før du ønsker å ta ut foreldrepenger/fedrekvote. Hvis du søker tidligere enn
NAVs anbefaling, må du dokumentere arbeidsforhold og inntekt en gang til."
Så vi bør egentlig ikke søke enda?? Og hva hvis barnet kommer før?

På denne søknaden man skal sende til nav står det: "NAV anbefaler at du sender søknaden seks uker før du ønsker å ta ut foreldrepenger/fedrekvote. Hvis du søker tidligere enn

Når helga kommer er jeg 29 uker på vei, og da er det jo bare 8 uker til jeg skal ut i permisjon, så om jeg skal få på plass alt til det er 6 uker igjen til perm så bør jeg starte nå tror jeg :P Mest på grunn av alle skjema som arbeidsgiver skal skrive under på og sånn, kommunen er ikke de kjappeste til å få til sånt.. :P

Når helga kommer er jeg 29 uker på vei, og da er det jo bare 8 uker til jeg skal ut i permisjon, så om jeg skal få på plass alt til det er 6 uker igjen til perm så bør jeg starte nå tror jeg :p Mest på grunn av alle skjema som arbeidsgiver skal skrive under på og sånn, kommunen er ikke de kjappeste til å få til sånt.. :p

Nei, den ser jeg. Jeg jobber privat, og ser for meg at vi kommer til å fylle ut alt i sammen slik at jeg får det med hjem med engang.. Men herregud, er jo ikke noe problem å sende de dokumentene en gang til da.. Greit å ikke sende inn et skjema fullt av feil, når det bare er 6 uker igjen.. da får vi sikkert aldri penger =P Hørt no rykter om at NAV ikke er de raskeste =P
Evt er det jo bare å få det ferdig utfylt også vente med å sende inn sikkert =)

Såg det i går jeg og, men trur jeg sendte søknaden i runt denne tiden en gang sist gang. Og da var jeg ikke nødt til og sende papirene på nytt igjen.. Hmm, Kanskje noe nytt? Tenkte jeg skulle prate med dem når jeg skal dit på tordagen og høre hva dem sier :)

Her på nav så får man heller ikke time til slikt. Det er fordi de har sånn trekk kølapp system, som du kan bruke til sånne ting :)

Haha, nei, 7 timer høres langt ut, men det er to timer herfra til fauske, og så fem timer videre nedover og ut mot kysten :) hadde jeg kjørt i ca to timer til hadde jeg nådd nordtrøndelag :)
Ok, mannens fars side er fra innerst i Ofotfjorden tror jeg det blir og vi kjørte oppover for ca 7-8 år siden.. Men når jeg tenker meg om var det vel lengre enn 7-8 timer for å komme til Nordland. Er Sør Trønder selv vettu!

Ok, mannens fars side er fra innerst i Ofotfjorden tror jeg det blir og vi kjørte oppover for ca 7-8 år siden.. Men når jeg tenker meg om var det vel lengre enn 7-8 timer for å komme til Nordland. Er Sør Trønder selv vettu!
Aha :-) ja dette landet er langt :-)

Back
Topp