helsevesenet!

dagosi

Gift med forumet
Himmelbarn
Novemberbarna 19
blir så utrulig sint å skuffa. fikk brev her for 3-4uker siden om utredning, jeg skulle da få time i slutten av august, noe jeg føler er uhyggelig lenge til, med tanke på at vi allerede har prøvd på egenhånd i deres papirer i 3år!
i dag fikk jeg et nytt papir, denne gangen om at timen min er i slutten av september med ny dato i et senere brev [:'(] tar jo bare et år å komme seg innenfor dørene der, hvor lenge skal man holde ut?! kjenner jeg blir skikkelig lei meg, og vet ikke hvilken vei jeg skal snu meg....

kanskje det går ann å søke inn på et anna sykehus,er jo fritt sykehusvalg her til lands....*trøste masse* håper du får time myyye fortere

ja, har tenkt og ringe de og høre hva grunnen er for at de plutselig utsatte timen min en hel mnd... syns det er kjempekiipt, vet at en mnd går fort, men ikke når det er snakk om å måtte vente enda en ekstra mnd på å kunne få hjelp [:(] syns vi har venta lenge nok egentlig å blir veldig skuffa over å måtte vente så mye lengre, gjør vondt når jeg tenker på hvor lang tid det vil ta før jeg kan kjenne liv, holde barnet mitt og se barnet mitt utvikle seg... eller at når jeg endelig kommer inn igjen at de finner ennå flere feil med meg [&:]

Back
Topp