Helseteppe

Har kjøpt på princess. Har også sett på babycare.


Februar-14 mamma <3
 
barnashus, kid,
 
De fleste barne- og interiørkjeder. :)
Jeg fant noen på tilbud på Sparkjøp :p
 
Fant billig på kid. Meinar det var salg der no:-D
 
sparkjøp
 
Princess :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥
 
overalt der det er barneutstyr... barnas hus, babyshop, kid, princess, høie, ++
jeg kjøpte mange sist for å ha å bytte på når det var til vask osv..
men helt ærlig, kunne droppet det...
så mange andre tepper om ble mere brukt..
øologisk bomull teppe med fødselopplysninger + nøstebarnteppe, de ble brukt MYE :)
 
Kjøpte våre på Jollyroom.
 
Kjøpte på Princess, tror jeg, til førstemann, men det ble brukt særdeles lite... Hadde hjemmestrikka/hekla tepper i forskjellige tykkelser som ble brukt langt mer:)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Vi trengte ikke å kjøpe hvertfall, fikk fire stykker i gave. Virker som om det er en ganske vanlig barselgave. Har fått bruk for to av de, et i vogna og et i senga.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Kan jeg spørre hva man bruker helseteppe til? Jeg vet jeg har et par stk som strikker tepper til lillemann, men bør jeg ha helseteppe og? :)
 
Kan jeg spørre hva man bruker helseteppe til? Jeg vet jeg har et par stk som strikker tepper til lillemann, men bør jeg ha helseteppe og? :)

Jeg har brukt det i vogna, men også brukt de til å ligge på når vi er på besøk etc. Er ikke så redd for de som de som er hjemmestrikkete:)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Kan jeg spørre hva man bruker helseteppe til? Jeg vet jeg har et par stk som strikker tepper til lillemann, men bør jeg ha helseteppe og? :)


Jeg endte som nevnt opp med å ikke bruke dem noe særlig, men var uerfaren førstegangs og trodde man liksom "måtte" ha det:p Endte med å bruke forskjellige hjemmestrikkede-og heklede:) Var heldig å få mange forskjellige i forskjellige tykkelser og "strukturer":)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Back
Topp