Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så trist at du har det slikFølger dere alle råd dere får av helsesøster?
Jeg følger mindre og mindre egentlig. Er uenig med flere av mat og søvnrutiner som hun foreslår.
Men det sier jeg ikke til henne, jeg bare nikker og smiler, eller sier jeg skal tenke på det.
Til en viss grad. Helsesøster kan mye om barn, men hun kan ikke mye om mitt barn. Så jeg lytter til det som virker fornuftig og funker på poden, men ikke det som føles feil for meg.
Samme her!Jeg nikker og smiler og sier takk, men jaggu ikke alt jeg har tatt med meg lenger enn ut døra hennesFølger en del da, men ifh til legging og mat bl.a. er vi ikke alltid på samme planet
![]()
Det som forvirrer meg er at alle helsesøstrene har forskjellige meninger.. Da er det lite troverdig synes jeg. Jeg har vært åpen for veiledning flere ganger, jeg har selv tatt kontakt pga det. Men hver gang spør de meg bare om hva jeg tror og tenker. Så konklusjonen blir jo alltid det. Mine egne tanker og meninger.Merkelig at så mange mener at helsesøster bare snakker tull.. Det får meg til å tenke på om det er "vi" som kanskje burde være mere åpne om å ta til oss informasjon og veiledning.. Det er tross alt de som er fagpersonene.
Når jeg f.eks. hører folk si "helsesøster mente at barnet mitt er overvektig! Har du hørt noe så dumt?!" så tenker jeg ofte at barnet ditt er jo overvektig.. Erfarer ofte at noen foreldre rett og slett ikke VIL ta imot råd og veiledning. Kanskje fordi man ikke vil innse at noe er galt med barnet sitt..?
Når helsesøster anbefaler skrikekur så vil jeg ikke si at det et godt råd fra en fagperson.Merkelig at så mange mener at helsesøster bare snakker tull.. Det får meg til å tenke på om det er "vi" som kanskje burde være mere åpne om å ta til oss informasjon og veiledning.. Det er tross alt de som er fagpersonene.
Når jeg f.eks. hører folk si "helsesøster mente at barnet mitt er overvektig! Har du hørt noe så dumt?!" så tenker jeg ofte at barnet ditt er jo overvektig.. Erfarer ofte at noen foreldre rett og slett ikke VIL ta imot råd og veiledning. Kanskje fordi man ikke vil innse at noe er galt med barnet sitt..?
Sign.Til en viss grad. Helsesøster kan mye om barn, men hun kan ikke mye om mitt barn. Så jeg lytter til det som virker fornuftig og funker på poden, men ikke det som føles feil for meg.
Dette var i grunnen ganske godt svart.Til en viss grad. Helsesøster kan mye om barn, men hun kan ikke mye om mitt barn. Så jeg lytter til det som virker fornuftig og funker på poden, men ikke det som føles feil for meg.
Det som forvirrer meg er at alle helsesøstrene har forskjellige meninger.. Da er det lite troverdig synes jeg. Jeg har vært åpen for veiledning flere ganger, jeg har selv tatt kontakt pga det. Men hver gang spør de meg bare om hva jeg tror og tenker. Så konklusjonen blir jo alltid det. Mine egne tanker og meninger.