Helseråd og apper

Snooze

Gift med forumet
Vårspirene 2021
Skuddårsspirene 2024
Tråden for å samle linker og tips til hvor man kan bli klok på hva man skal huske på, unngå å spise, kosttilskudd, og alt det der!

Jeg synes appen "nørs" er bra (den het Helseoversikt sist jeg var gravid).
I tillegg liker jeg den engelske Pregnancy+ (tror den finnes i norsk versjon også) fordi den har så fine illustrasjoner :)

Angående mat så er https://matportalen.no/rad_til_spesielle_grupper/tema/gravide/ Mattilsynets egen side, og det skal vel være til å stole på. Men jeg har inntrykk av at en del av rådene er unødvendig strenge, at man for eksempel kan spise rosa biff om den er varmebehandlet ved lavere temperatur tilstrekkelig lenge, at en del oster er trygge om de har vært frosset en stund, osv... Skulle ønske at denne informasjonen var lett å finne litt mer detaljert! Det er så mye føre-vár, og man ender fort med et kosthold som kanskje er mer begrenset enn det egentlig trenger å være...
 
Last edited:
Så flott tråd og informasjon!! Jeg bruker også nørs men skal sjekke ut den andre du nevner :) jeg har også brukt to apper som heter premom og preglife og er fornøyd med de, spesielt preglife er bra.
 
Jeg bruker Babyverden, FertilityFriend, Libero, Nørs, Preggers, Preglife, Premom, P Tracker og Tracker for sammenligning og nysgjerrigheten i forskjellen i disse appene. Hovedsakelig FF (VIP), Premom (gratisversjon) og Preggers (Premium) :wtf:
 
Jeg bruker Babyverden, FertilityFriend, Libero, Nørs, Preggers, Preglife, Premom, P Tracker og Tracker for sammenligning og nysgjerrigheten i forskjellen i disse appene. Hovedsakelig FF (VIP), Premom (gratisversjon) og Preggers (Premium) :wtf:
Er Preggers verdt å betale for? Hvorfor, hvorfor ikke?? :confused004
 
Er Preggers verdt å betale for? Hvorfor, hvorfor ikke?? :confused004
Koster 300 for et år noe som for min del er helt greit. Jeg bruker den egentlig først og fremst fordi jeg liker illustrasjonene, de er så søte :blackeye:

Når det er sagt virker appen gjennomført. Jeg har egentlig bare bestemt meg for å gå for Preggers, fordi den virker å passe meg og mitt bruk best. Det er gjerne derfor jeg har så mange forskjellige apper og slik at jeg ev kan vrake en app underveis uten å måtte starte på nytt med en annen app. Må bare komme langt nok på vei til å få nyttiggjort meg av alle funksjonene. Jeg kan komme med oppdateringer underveis :)
 
Koster 300 for et år noe som for min del er helt greit. Jeg bruker den egentlig først og fremst fordi jeg liker illustrasjonene, de er så søte :blackeye:

Når det er sagt virker appen gjennomført. Jeg har egentlig bare bestemt meg for å gå for Preggers, fordi den virker å passe meg og mitt bruk best. Det er gjerne derfor jeg har så mange forskjellige apper og slik at jeg ev kan vrake en app underveis uten å måtte starte på nytt med en annen app. Må bare komme langt nok på vei til å få nyttiggjort meg av alle funksjonene. Jeg kan komme med oppdateringer underveis :)
Ja takk! Jeg har 4 apper nå, men blir sprø!
Så om du kan være testkanin så er det genialt :blob3
 
Ikke gravidapp, men veldig gøy: Finn Barnenavn.

Kan synkronisere med partner og swipe til man får en «match».
Litt tidlig, men skal forhåpentligvis bruke den etterhvert.
 
Back
Topp