Helsekost

Grete71

Forumet er livet
Jeg sluttet på pillen ca slutten av juli. Litt rotete men pytt pytt! Har ikke skjedd noe til nå, selv om vi ikke har prøvd så hardt, da... Men bare for "moro" så har jeg nå gått til innkjøp av Dioscorea Super Form, Wild Yam-Dioscorea vitamintilskudd. Forrige gang prøvde vi i 6 måneder uten hell, tok så dette middelet, mnd etter satt den.

Så nå skal jeg prøve å se om det funker nå. Tilfeldig? Ja kanskje det. Men vi har jo ikke vondt av litt vitaminer... [8D]

"Dioscorea Super Form stimulerer bl.a. kvinners og menns sexualhormoner, og gjør derfor ekstra godt for menn og kvinner over sin første ungdom, gir overskudd og stryker, reduserer aldringsporsessen."

Åååååå så flott det høres ut!

De der kan jo være kjekke å bruke selv om man ikke prøver å bli gravid...overskudd er ikke å forakte, heller ikke stopp av aldringsprosessen [:D]
Hvor kjøpte du denne? Og hvor mye koster det? Piller eller flytende?

Kjøpte den på Sunkost, piller, 3 ganger daglig. Tror den kostet rett rundt 200kr. Eller 150... Husker ikke helt, men det var ikke dyrt!

Hehe ja aldringsprosessen kan vi godt stanse litt! [:D][8D]

Det var ikke ille pris [:D]

uff ja, den aldringen [:'(] kjenner nesten rynkene kommer bare jeg tenker på det. Enda flere kommer er vel mere rett å si......aiaia

Dioscorea

NOK 186.00

Forskere og leger kan nå bevise at Wild Yam - verdens mest solgte phytohormonplante - omdanner seg til DHEA hormon i kroppen.
DHEA hormonet styrer mange andre viktige hormoner i kroppen, og vitenskapen er enige om at DHEA har avgjørende betydning ved at den kan redusere kroppens aldringsprosess, bygge opp benstrukturen, hud, bindevev, muskler, blokkerer for fettproduksjonen, bedre energi, vitalitet og hukommelse bl.annet.Hjelper ved overgangsplager.
90 tbl.

Slik ser den ut.
Fant den på abc-helsekost.no

Hjelper ved overgangsplager.

Dro faktisk til legen for noen mnd siden og ba han ta hormonprøver av meg, for jeg svetta og frøys om hverandre og hadde merkelige menstruasjoner...var overbevisst om at jeg var kommet i en tidlig overgangsalder. Han lo av meg han da....hehehe jeg så sikkert vettskremt ut der jeg raste inn. Men var altså ikke kommet dit enda da, bare litt forstyrra tror jeg

Takk for at du la den inn, kjekt å vite hvordan den ser ut!
Lurer på om jeg skal gå til innkjøp av en slik boks, skader vel ikke å prøve [:D]

ORIGINAL: safi

Hjelper ved overgangsplager.

Dro faktisk til legen for noen mnd siden og ba han ta hormonprøver av meg, for jeg svetta og frøys om hverandre og hadde merkelige menstruasjoner...var overbevisst om at jeg var kommet i en tidlig overgangsalder. Han lo av meg han da....hehehe jeg så sikkert vettskremt ut der jeg raste inn. Men var altså ikke kommet dit enda da, bare litt forstyrra tror jeg

Takk for at du la den inn, kjekt å vite hvordan den ser ut!
Lurer på om jeg skal gå til innkjøp av en slik boks, skader vel ikke å prøve [:D]

Slik tenker jeg også... Har jo ikke vondt av det.... [8D]

Back
Topp