Helsekortet

Novbaby

Her igjen..
Novemberskattene 2014 <3
Har dere det med dere over alt??

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Mener du gravid -helsekort? Jeg har det med meg hele tiden. :)

Ja har d alltid med meg i tilfelle noe skulle skje :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Ligger fast i veska!

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei.... burde jeg det ? :-p det ligger hjemme i en skuff.. hadde det ikke med meg med nr 1 heller..

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Eg har det heller ikkje med. Hehe, hadde blitt heilt herpa og uleselig til fødselen då tenker eg :P

Har det ikke med meg nei. Har det kun med til kontrollene og ultralydene. Har ikke hørt noe sted at vi bør ha det med oss hele tiden. Er det anbefalt?

Nei, har det kun med på kontroller. Kommer nok til å ha det liggende i bilen/veska på slutten.

Har det med kun når jeg skal bort over flere dager. Ellers ligger det hjemme i mappen sammen med alle andre papirer i forbindelse med dette sv.skapet....

Har det kun med på kontroller jeg også. Hadde sikkert klart å miste det eller ødelegge det dersom jeg alltid hadde hatt det med meg. Men hadde det med da jeg reiste på ferie;)

Har ikke lært noe fra sist svangerskap jeg. De skal jo være med hele tiden, nen har ikke gjort det til nå denne i dette svangerskapet hellet. Burde å ha lært etter sist når jeg var ute og fartet der vannet gikk ute og jeg stod der uten de viktigste papirene. Så i steden for at mannen kunne følge med til sykehuset først for eg inn med ambulanse og han hjem og lette etter papirene. Burde ha lært. Satser på på en bedring etterhvert.

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Har alle papirene i en perm i veska. Går ikke uten det noe sted tilfelle noe skulle skje. :)

Hadde det med overalt med første, fordi det sto på det at man burde. Denne gangen har jeg bare med på kontroller og lengre reiser. Ellers ligger det hjemme ;p

Står at det skal være med, så bare lurte. Jeg har ikke vært flink til å ha det med, bortsett fra på kontroller..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

har det med om jeg drar vekk over flere dager. har det ikke med på butikken og i bhg.. men har det i veska i en mappe

Har det ikke med meg nei. Har det kun med til kontrollene og ultralydene. Har ikke hørt noe sted at vi bør ha det med oss hele tiden. Er det anbefalt?

Forrige svangerskap fikk jeg beskjed om å ha kortet med fra uke 28 om det skulle skje noe.

Eg har det heller ikkje med. Hehe, hadde blitt heilt herpa og uleselig til fødselen då tenker eg :p

Mitt kort ligger i en plast mappe i veska, så den er like fin fram til fødselen :)

Back
Topp