Helsekort

EndeligTrebarnsmamma

♡2014♡2023♡2025♡
Junibollene 2023
Mailykken 2025
Har dere fått helsekortet? Hvordan ser det ut?

Første gang fikk jeg et sånt ordentlig helsekort grønt/blått trykket på tykkere papir. Denne gangen har jeg fått en grå kopi på vanlig ark, ser ikke så fint ut med litt sånn dårlig oppløsning.
Går det an å bytte det? :bag:

Jeg fikk det blå. Alt ble riktignok forskjøvet i utskriften, så ser ikke så bra ut det heller :laughing002

Har dere fått helsekortet? Hvordan ser det ut?

Første gang fikk jeg et sånt ordentlig helsekort grønt/blått trykket på tykkere papir. Denne gangen har jeg fått en grå kopi på vanlig ark, ser ikke så fint ut med litt sånn dårlig oppløsning.
Går det an å bytte det? :bag:
Fikk oxo et sånt kopiark :shifty:

Grønt/blått, men ikke spesielt tykt papir, noe tykkere enn vanlig er det, men ja..

Fikk også utskrift i grått på legekontoret denne gangen, forrige gang fikk jeg hos jordmor og det var i det minste på tykkere papir og i farger! Synes det er det minste man kan forvente, det burde jo vært digitalt da:p Menmen.. får nå bare prøve å ta vare på det så godt som mulig! Eller spørre JM om et nytt når jeg skal dit.. rekker vel å være på oTUL før den tid da, så er sikkert for sent..

Fikk et ganske allminnelig ark fra fastlegen, som jeg har la i en gul plastlomme som jeg fikk på jobb. Så har jeg et sted å samle alle papirene. Ganske fantastisk at systemene til fastlege, helsestasjon og sykehus ikke snakker sammen i 2022.

Tynt kopiark med grå farge, fikk hos fastlegen.

Mitt er også et tynt vanlig ark uten farger… Kunne ønske det var litt bedre ark ja, skal jo ingenting til før den blir stygg/rives opp.

Bare et vanlig A4 ark i svart/hvitt. Mon tro hvor krøllete og fælt det blir seende ut innen sommern. hehe

Jeg fikk av jordmor. Et rosa et med litt tykkere papir. Hun sa at de nå har byttet til det grå-blå og det likte hun ikke. Så hun ville fortsette å gi ut de rosa så lenge hun hadde :happy:

Jeg fikk slik i tykkere papir i grågrønn farge. God kvalitet på trykket.

Back
Topp