Helsekort

Mitt ligger i gangen.. Har ikke tenkt på at jeg burde ha den med meg hele tiden. Skal legge den i stelleveska etter hvert eller noe, jeg får se

Ligger hjemme, tar det bare med når jeg skal på kontroll. Har jo så mye rart i den mappen orker ikke drasse på alt det. Blir så tungt :o

Har det alltid med meg. Har en perm som jeg har samlet alt babystæsj i, og bruker en Fjellräven-sekk som veske. God plass ;)

Haha! I første svangerskap hadde jeg med helsekortet hele tida! I dette (PR definisjon risikosvangerskap, tvillinger), er det så vidt jeg klarer å huske å ta det m på kontroll :p
Men har ikke opplevd komplikasjoner til nå, om det hadde vært det så hadde jeg nok vært nøyere på å ha det på meg til enhver tid

Har det alltid med meg, spesielt etter at jeg falt på isen og havna på Ullevål, kan like gjerne falle på vei til jobb neste gang og da er det kjipt å måtte hjem igjen for å hente det.

Åja. Jeg har ikke fått det enda. Fordi jeg har ikke vært hos legen. Men jeg har testet meg at jeg er gravid i uke 7. Og har timen hos legen på torsdag. Sikkert jeg skal få det fra legen :)

Jeg har det i stelleveska som henger i gangen.. tar den aldri med meg når jeg drar ut, men skal sette den i bilen :)

Mitt ligger i en skuff på stua, tar det kun med på kontroll, er så redd for å miste det :p

Åja. Jeg har ikke fått det enda. Fordi jeg har ikke vært hos legen. Men jeg har testet meg at jeg er gravid i uke 7. Og har timen hos legen på torsdag. Sikkert jeg skal få det fra legen :)
Da er du havnet innpå feil gruppe :) Dette er januar 2017 og her er vi snart fødeklare :)
Gratulerer ihvertfall :)

Nå ligger veska med helsekort og fødebagen klart i bilen! kjører jo når vi drar noen steder, så da er det med over alt:)

Back
Topp