Helsekort

LykkeligGift

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Januar 2017
Har dere det med rundt omkring?

Mitt ligger i en skuff i gangen, men jeg burde kanskje ha det i vesken? Eller er det ikke så farlig?

Har det i vesken bestandig. Ellers hadde jeg sikkert glemt det når jeg skal på kontroll :p hvis det skjer noe og man plutselig må inn på legevakt/føden eller slikt skal man jo ha det med seg, så jeg syns det er greit at jeg bestandig har det på meg. Men latterlig system, alt burde jo vært digitalisert, så kunne man evt få en utprint med seg hjem for hver kontroll.

Jeg har mitt i veska konstant, eneste problemet er jo at jeg ikke har med meg monsteret av en veske overalt. Blir vel å legge det i fødebagen til jul tenker jeg. For da skal den være med i bilen uansett.

Tja vet jo aldri hvor jeg har det.. Tror jeg la det i hanskerommet sist... Burde sikkert vært i vesken, men tar så stor plass da jeg har endel vedlegg

Veska mi er ikke stor nok, så jeg har mitt liggende i ei hylle i gangen, sammen med lommebok og nøkler

Nei, det er i en mappe på rommet[emoji14]Regner ikke med å få bruk for det før nærmere termin uansett, så da får det ligge her[emoji14]Er 7-10 min til sykehus, så regner med at det evt. skal ordne seg hvis jeg brått trenger det :)

Har det i jakken konstant. Var en dag jeg fikk litt noia. Tenkte: tenk hvis jeg blir påkjørt nå og må på sykehuset, så er papirene mine hjemme..

Mitt ligger alltid igjen hjemme, unntatt når jeg er på kontroll. Tenker at hvis det skulle skje noe, så finner de vel ut av ting allikevel. :)

Det ligger stort sett i bilen hele tiden. Eller på benken i ganga. Bruker ikke veske :p å har mye papirer sammen med det. Så har det i egen plast mappe.

Nå har jeg det i vesken og med meg om jeg vet jeg skal være vekke hele dagen + ekstra undertøy [emoji23] burde vel hatt en nødbag i bilen også. Ellers ligger den hjemme om jeg bare er en kjapp tur på butikken eller lignende.

Det ligger i nattbordet, tar det kun med på kontroll :) skulle noe akutt skje så ordner det seg uansett :)

Ligger hjemme, bruker ikke veske. Er ikke langt hjemmefra nå uansett, så hadde jo rukket å hjemom å hente det om vannet plutselig gikk om jeg feks var på butikken :p Måtte uansett hentet fødebagen.

Men vi skal feire julaften 1 time hjemmefra, men 10 min unna sykehuset så da tar jeg med både fødebag, helsekort og gjør klar bilstolen i bilen sånn i tilfelle :p

Har faktisk ikke tenkt tanken på at det kan være smart å ha med seg engang. :P Men hadde store planer om å legge det i fødebagen når den blir pakka. :)

Det skal alltid være med ;) fikk beskjed om det fra fødeavd forrige svangerskap. Jeg falt på isen på vei til jobb forrige graviditet, fikk en liten blødning og måtte da ringe føden. Skulle selvfølgelig komme inn med en gang, og helsekortet måtte være med da de ellers ikke aner hvordan svangerskapet har vært før det. De skal skrive der slik at jordmor/lege ved neste kontroll kan se hva de har sjekket om det skulle skje noe.

Back
Topp