Nei, legen sa at jeg skulle få det på neste kontroll når de hadde fått svar på prøvene.Fikk du ikke det på første kontrollen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, legen sa at jeg skulle få det på neste kontroll når de hadde fått svar på prøvene.Fikk du ikke det på første kontrollen?
Ok. Lenge til det da? For du skal jo ha det med på oul feks.Nei, legen sa at jeg skulle få det på neste kontroll når de hadde fått svar på prøvene.
Neida, heldigvis ikkeOk. Lenge til det da? For du skal jo ha det med på oul feks.
OkeiNeida, heldigvis ikkeHar kontroll i neste uke
er da 17+ 4
Spørs om de har samkjørte journalføringssystemer på sykehus, fastlege, helsestasjon og private klinikker. Vil tro det er der problemet ligger.
Hadde helt klart vært kjekt jaDet er vel der problemet ligger ja, for det har de ikke per IDagmen kjekt hadde det vært!
Så rart. Jeg var hos legen tidlig, i uke 6 eller noe (egentlig noe annet en graviditeten jeg var der for), men da fikk jeg papirene da.Nei, legen sa at jeg skulle få det på neste kontroll når de hadde fått svar på prøvene.