Helsekort

anines

Elsker forumet
Hvordan oppbevarer dere helsekortet når dere har det med over alt? Det er jo tynt papir som lett blir ødelagt om det ligger løst i vesken. Trenger noen smarte tips! :p

Jeg har det bretta i to i en konvolutt. Har vurdert å kjøpe en sånn der mappe med stive permer hvor papirer klemmes fast i bretten. Evt bare en plastlomme hjelper jo.

Det ligger fint hjemme. Tar bilde av det etter hver kontroll så har jeg det på mobilen ;)

Også en plastmappe hos meg med alle andre papirene (blodprøver, sykemelding, neste time kort, ultralydbilder)

Plastmappe

Fikk den i plastmappe av legen, og der har den blitt liggende:-)

Jeg har tenkt litt på plastmappe selv, men da blir den jo A4 stor? Og jeg bruker en ganske liten veske til vanlig, så det får ikke plass. Kan vel evt klippe en plastmappe så den blir litt mindre eller noe :p Teit problem egentlig, men derfor jeg lurte på hva dere andre gjorde! :) hehe

Jeg har tenkt litt på plastmappe selv, men da blir den jo A4 stor? Og jeg bruker en ganske liten veske til vanlig, så det får ikke plass. Kan vel evt klippe en plastmappe så den blir litt mindre eller noe :p Teit problem egentlig, men derfor jeg lurte på hva dere andre gjorde! :) hehe
Jeg har bare sånn tynn plastlomme som jeg kan rulle sammen eller brette om jeg skal ha det i veska :)

Ligger i eiga lomme i stelleveska til storebror, da det er den veska som blir brukt for tida ;) har forsåvidt alle "gravid" papira der, så har eg litt kontroll.

Jeg har med meg en avtalebok/kalenderbok som følger meg over alt, og har den i en plastlomme der :)

Jeg har forresten også sett sånne mapper for helsepapirer. de er vel i utgangspunktet for papirer etter baby er født, så litt barnslige kanskje. Men greit for å vite hvor man har alt. ImageUploadedByBV Forum1452511015.385216.jpg

Plastmappe:) samler alle svangerskapsrelaterte papirer i samme plastmappe som jeg har lagt i skuffen i gangen:) klarte og miste første helsekortet mitt dette svangerskapet. Hadde heldigvis bare vært på en kontroll, men nå har jeg kontroll på det! :p

Back
Topp