Helsekort

Mamma til 2

Glad i forumet
Er det den bakre delen på helsekortet som legen river av som er henvisning til oul?

Jordmora idag syntes det var rart jeg ikke hadde fått brev om innkalling enda. Henvisning ble isåfall sendt for 6 uker siden

Jordmor her tar kopi av hele helsekortet og sender inn.. Og så skriver hun bare ett notat nederst på helsekortet om at hun søker om ul i uke 18-19 og regner ut ca hvilken uke det blir :)

Halve baksiden mangler så tenkte kanskje han har sendt henvisning, men jeg kan jo bare ringe sykehuset og høre.

Hmm, min lege reiv ikke av noen ting, og tok ikke kopi. Men hun skreiv inn noen greier på dataen. Betyr dette at det ikke er sendt henvisning? o_O Hun sa at hun skulle sende iallefall..

Min jm sendte brev til Haukeland kk, og fikk i dah svar på time 16.feb kl.13 :D

Min jm sendte brev til Haukeland kk, og fikk i dah svar på time 16.feb kl.13 :D
Tok det lang tid å få svar??? Legen min sendte på mandag. Håper å få i posten snart :)

Tok det lang tid å få svar??? Legen min sendte på mandag. Håper å få i posten snart :)
Den ble sendt for en uke siden, så gikk overraskende fort syns jeg :)

Sniker litt fra juni. Det går vel elektronisk nå for tiden. Legen her sendte henvisning til oul mens jeg satt på legekontoret og da så jeg at det var med helsekort. Jeg kan jo ta feil så klart :-)

Aner ikke om han rev av noen ark...Men jeg fikk timeinnkallelse til OUL bare én uke etter kontrollen så han har tydeligvis sendt inn det han skulle ganske kjapt:)

Back
Topp