Helsekort?

OktoberLykkerus

Forelsket i forumet
Oktoberskatter 2014
Skal på ferie til Trondheim neste uke, burde jeg ha med helsekortet mitt? Redd det skal skje noe mens jeg er der og evt helsepersonell da ikke vet noen ting om mitt svangerskap!

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Ville tatt med helsekortet :)

Eg har med mine uansett kor eg e ;)

Har alle mine papirer i forbindelse med svangerskapet med meg. :)

Sent from my iPad using BV Forum

Ta de med, jeg selv er litt slurvete når jeg bare skal på korte turer i nærområdet og når jeg er på jobb... men bor så nærme sykehuset at jeg alltids kan få noen til å kjøre det til meg :P hehe

Jeg tar med meg papirene når jeg reiser på ferie :)

Jeg leter kun fram papirene ifm kontroller og ultralyder, ellers ligger dem i dokumentmappa mi. Ingen som har sagt at man burde ha dem med :s jaja, er som regel aldri mer enn 5-6km unna hjemme og sykehuset :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg leter kun fram papirene ifm kontroller og ultralyder, ellers ligger dem i dokumentmappa mi. Ingen som har sagt at man burde ha dem med :s jaja, er som regel aldri mer enn 5-6km unna hjemme og sykehuset :p

Samme her:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her har det blitt så mye papirer at det er en hel perm :p Men jeg har de alltid med på lengre turer fra hjemmet.

Har kun hatt med mine på kontroller og ul jeg å :p Men de ble med meg til Trondheim nå! Håper ikke jeg får behov for de, men kjekt å ha om det skulle skjedd noe :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Hmm.. De skal egentlig alltid være med i tilfelle det skulle skje noe.. Så vet helsepersonellet alt fra blodtype og alt som står skrevet av hvordan blodtrykk har vært osv osv... Mer og mer viktig jo lenger vi kommer. Mitt fra sist svangerskap var skikkelig rufsete på slutten for hadde vært så mye opp og ned :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg var på hytta i to dager og hadde dem ikke med, men det burde jeg jo egentlig ha hatt. Skal ha de med til Nord-Norge når jeg skal dit om to uker da.

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp