Helsekort

Jotaa

Glad i forumet
Septembermødre <3
Når får vi det?
Vært masse hos lege, gyn, samt innlagt men ingen har gitt meg helsekort ennå. 8+2 i dag

Fikk det hos legen da jeg var 7+5 jeg... aner ikke hva som er vanlig...

Sent from my LG-D802 using BV Forum mobile app

Jeg får det på første svangerskapskontroll (ca 10+3)forrige gang fikk jeg det ca uke 12.Var hos legen for å bekrefte graviditet uke 5,men fikk ikke helsekort da.

Når får vi det?
Vært masse hos lege, gyn, samt innlagt men ingen har gitt meg helsekort ennå. 8+2 i dag
Har også vært hos lege,gyn og innlagt å har heller ikke fått det :)
Men det er for jeg selv ikke har villet det ennå mtp tidligere historie.
Bare spør legen din du så får du det :)

Har også vært hos lege to ganger, men har ikke fått det enda.

Jeg har og vært hos legen en gang, men regner med jeg får den på første kontroll som er 13+6 for min del.

Jeg har også vært hos legen 2 ganger allerede. I uke 6 og 9. Hun skulle lage papirer på meg neste gang jeg var innom. Blir da i uke 13.

Sent from my HTC One V using BV Forum mobile app

Jeg regner med at jeg får det når jeg kommer dit. Har ikke bestilt lege time enda :-)

Jeg har vært hos lege flere ganger, men fikk ikke før i dag da jeg var hos jm :) 11+4 i dag :)

Fikk i dag på første kontroll, uke 11+4 :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg fikk da jeg var hos legen sist uke, da var jeg 7+2. Men han fylte ikke ut alt. Syns det var litt rart, men jeg så ikke på det før jeg var hjemme igjen etterpå så fikk ikke spurt hvorfor.

Fikk min i uke 8. Da var jeg inne og snakket om bekymringene mine ang graviditeten, så kanskje jeg fikk for å ha noe håndfast?

Jeg fikk det uke 8+3.

Fikk helsekort av legen første time. Var en måned på vei. Er meningen at man skal få det da, med mindre man vurderer abort.

Jeg har ikke fått enda, pleier å ha første "ordentlige" kontroll i uke 12 ca. Hadde jeg skulle tatt med 3 legetimer og 3 ul ville kortet snart vært fult :p kjenner det er helt greit å vente litt.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

1 . Sv.kontroll. . Men du skulle jo hatt det med tanke på den harde medfarten med kvalmen og innleggelse. . Er jo sånne ting mann skriver på helsekortet :) Men de kan kanskje skrive det som et lite notat :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp