Helsearbeider tilrettelegging?

Strutsen

Forelsket i forumet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Jobber i helsevesenet, der vi har flere "tunge" pas, hvor vi alene forflytter med heis på gulvet med seil. Ellers blir det mye forflyttning/skyving under stell i seng/ i rullestol osv, med sklibrett også videre. Er det andre i samme situasjon som vurderer å be om tilrettelegging pga tunge løft?

Hei:) jobber med det samme :) hos oss er det 3 avdelinger som kan variere i pleietyngde... Ikke lenge etter at jeg fikk vite jeg var gravid ga jeg beskjed om at jeg ville vær på en "lett" avdeling. Er fortsatt bruk av heis på denne avdelingen, men er da alltid to personal. Viss dette ikke er mulig hos deg, kan du snakke med legen eller jordmoren din:) de kan hjelpe deg med å få ting tilrettelagt tror jeg :) tror det er noe slik at du kan få et ekstra personal med deg som tar det tyngste...

Æ jobba 100 % på sykehjem begge gangan æ va gravid,men hadd itj behov for tilrettelegging,men man har krav på tilrettelegging å en ekstra person som kainn hjelp dæ me tunge løft å sånt :) Venninna mi va my plaga i svangerskapet,hi jobba på samme sykehjem,så hu fekk en ekstra person attme sæ å slapp å jobb me de "tyngste" beboeran :)

Back
Topp