helse stasjon?

Dråpe

Elsker forumet
Hei og Hopp!
Jeg var hos fastlegen min for en stund siden til første sjekk etter at jeg ble gravid. (det gikk veldig fint[:)] ) Så sa han at jeg skulle ringe til den helsestasjonen som var nærmest meg og avtale tid/time før jeg dro til han igjen om en mnd. Noe med jordmor å gjøre eller ett eller annet...
Jeg har aldri vært gravid før og vet selvfølgelig ikke alt som må gjøres og hvordan det funker, så jeg bare ringte til min helsestasjon som han sa, men der sa de at jeg ikke skal til noen helsestasjon før etter babyen kommer.
Så det jeg egentlig lurer på nå, er hva skal jeg gjøre med helsestasjonen? Sa legen min feil, var de på helsestasjonen litt rare eller er det kanskje noe helt annet som jeg ikke har fått med meg som jeg burde ha gjort?

Her ble det mye rot, men jeg håper noen skjønner spørsmålet mitt og kan svare...[;)]

Tihi, nå har det endelig blitt fikset...
Legen min vet visst ikke så mye som jeg syns han burde. Den helsestasjonen han sa jeg skulle gå til har ikke noe jordmor. Men etter mye ringing rundt om kring fant jeg endelig riktig helsestasjon, og da skjønte de brått mye mer.[;)]

Takk Flori[:)]

Back
Topp