(Helse)plager etter fødsel?

En tråd i 'Juli 2017' startet av Miffy2017, 10 Apr 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Håper på nr 4 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2018 VIP Julibaluba 2017

Haaahaaa,jaaaaaa!!!! Akkorat sånn!!:laughing021:laughing021 man må jo bare le ,siden det heldigvis er en midlertidig tilstand som eeeeen dag går over :angelic::joyful:

2. Marrylou Forumet er livet It's gonna be May 2019 Julibaluba 2017

Glad jeg og veit at d går over, om ikke, så får d bare være underholdning [emoji23]

3. Håper på nr 4 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2018 VIP Julibaluba 2017

Ja det er aldri så galle att det ikke er godt for noe :hilarious:

4. SoriaMoira Elsker forumet

Da må du for alle del ikke ha samleie, men snakke med en gynekolog så du får ordnet det! <3

5. Isenbel Forelsket i forumet Julibaluba 2017

Jeg har undersøkt litt og snakket med lege, og så lenge samleie er gjennomførbart vil de ikke anbefale kirurgiske inngrep med mindre man er ferdig med barn. De mener at det bedre å «lide» litt nå, for når/om jeg føder igjen er det sannsynlig at jeg revner litt igjen og at det kan rettes opp da [emoji23] har snakket med noen med samme erfaring, og de forteller at det ordnet seg ved neste fødsel.

Meeeen. Her blir det et opphold i barneproduksjon([emoji23]) på grunn av studier, så jeg får kanskje vurdere det allikevel! Jeg tenker jo at det er viktig å kunne kose seg selv om man ikke prøver å få barn! Haha

6. Isenbel Forelsket i forumet Julibaluba 2017

Deeet må jeg forhøre meg rundt om, har ikke hørt om det før! Takk for tips [emoji8]

• Liker Liker x 1
  7. Miffy2017 Betatt av forumet JuniJubel2021

Hahahaha [emoji23] fløffy muffins! Her er det fløffy også. Alt bare buler ut i alle kanter. Jeg får ta tiden til hjelp [emoji28]

MEN, et annet problem er jo puppene! De har blitt slappere nå (tommere ☹️) og den ene er 30% større enn den andre! Så puppene mine ser jo skjeve ut!! Og jeg sliter med å finne bher som passer! Ligger liksom mellom to str. Det tyter ut hud på siden og med slappe pupper så fyller de heller ikke ut cupen. Kan ikke bruke bher med spiler! Spileløs bh som er vattert funker. Noen bh merke/type dere vil anbefale?

8. Håper på nr 4 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2018 VIP Julibaluba 2017

Ja akkorat sånn føles det her også:)
    Jeg har aldri hatt store pupper så de er like små enda:hilarious: har rett å slett ikke peiling på bh'er:) her går det kun i sports bh og push up:hilarious:

• Liker Liker x 1
  9. Marrylou Forumet er livet It's gonna be May 2019 Julibaluba 2017

Vanlig BH eller ammeBH?
    Om det er en vanlig Bh må du kjøpe i den cupen til den store puppen, og fyll ut med en kyllingfilet i den andre ;-)

• Liker Liker x 1
  10. Miffy2017 Betatt av forumet JuniJubel2021

Hahahaha [emoji23][emoji23][emoji23] vanlig bh. Ja den «store» puppen ligger godt i cupen. Føler meg skikkelig kvinne på den siden. På den andre siden, helt tragisk! Fyller kun 60-70% av cupen. Vurderer å putte ekstra innlegg i bhen ja. Men har ikke giddet foreløpig. Kanskje når jeg begynner å jobbe.

11. Håper på nr 4 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2018 VIP Julibaluba 2017

Kyllingfilet!?!!!:laughing021:laughing021:laughing014

12. Marrylou Forumet er livet It's gonna be May 2019 Julibaluba 2017

Hahahaha, ja [emoji23] du veit sånn løs silikonfyll? Ser jo ut som en ekkel kyllingfilet[emoji23]

13. Marrylou Forumet er livet It's gonna be May 2019 Julibaluba 2017

Den blir nok normal med tiden :) men skjønner hva du mener i forhold til at d er trøblete. Hva med å putte en ankelsokk under den minste puppen? ;-) ser d likt ut!

14. Håper på nr 4 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2018 VIP Julibaluba 2017

Jeg dævver!!!!:laughing021 aldri sett en sånn live :laughing025

15. Marrylou Forumet er livet It's gonna be May 2019 Julibaluba 2017

Ååååå, skulle sååå sendt deg en i posten ass[emoji23]

16. Håper på nr 4 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2018 VIP Julibaluba 2017

HahhAAAA:laughing021:laughing021 hadde sikkert kastet den på stekepanna:laughing005

Del denne siden