Help til valg ang. bad. *Bilder*

Bare et lite spørsmål.... Har dere regnet på pris på plater vs fliser?
Vi pusset nettopp opp badet, og vi fant ut at dersom vi kjøpte fliser til både gulv og alle veggene, med membran, lim, fuge osv, alt som trengs, så ville det blir ca samme prisen som plater på EN av de fire veggene!!!
Og vårt bad er 4 kvm, hehe...
Bare et tips....
Fliser er mer jobb, men mye billigere!

ORIGINAL: hirly

http://www.byggma.no/katalog/Fibo-Trespo/veggpanel/index.html

side 4 i denne katalogen står det at SL betyr skifer.. og det mener jeg er den med struktur.. og da er det bare å gå til side 8-9 og se på hvilke plater du kan få i hvilke mønster/farger/teksturer :)

Takk! [:)]

ORIGINAL: Ida82

Jeg ville valgt Pure Concrete. Skulle jeg hatt et gulv som det var litt "Liv" i, noe jeg syns deres badegulv hadde (veldig fint altså), så ville jeg hatt litt mer "rolige" vegger som det siste alt. Sånn som på det ene badet vårt er flisene matte, så da har jeg valgt å ha stålblank doholder, sånn til å henge håndkle på etc.. Syns det blir en fin kontrast jeg!

Takk for innspill! [:)]

ORIGINAL: Nullenusken

Bare et lite spørsmål.... Har dere regnet på pris på plater vs fliser?
Vi pusset nettopp opp badet, og vi fant ut at dersom vi kjøpte fliser til både gulv og alle veggene, med membran, lim, fuge osv, alt som trengs, så ville det blir ca samme prisen som plater på EN av de fire veggene!!!
Og vårt bad er 4 kvm, hehe...
Bare et tips....
Fliser er mer jobb, men mye billigere!

Ja vi har regnet på det. Men skal vi ha fliser må vi ha Litexplater til veggene i tillegg, og da blir det plutselig mye dyrere enn ferdigplater. [:'(] Slik ser det ut nå.

Vinduet og toalettet må byttes, i tillegg til ny vask, dusj, nye rør og ledninger. Jeg vil jo helst ha fliser, men vi pusser opp et helt hus, så det blir nok kostnader...

ORIGINAL: *Carine*

syns nr 1 var finest av dem, men personlig ville jeg ikke hatt så likt gulv og vegg.

Back
Topp