Helomvending i bleieslutt..

FruGull

Glad i forumet
Snuppa har vært helt tørr i 1,5 mnd, et par uhell i bhg bare.
Men de to siste ukene har hun nesten tissa og bæsje mer i trusa enn på do!
Nå skal urinen sjekkes i kveld, men om den ikke slår ut, aner jeg ikke hva som skjer...
Prøver å glatte over det, men føler nå at vi har kommet til et punkt der det nesten er greit å tisse i buksa, og det er det slettes ikke

Noen andre som har hatt samme problem?

Sliter medd et samme selv.. vært nesten tørr i noen mnd, men nå er det uhell flere ganger for dagen.. litt rådvill her ja[&:]

ORIGINAL: Delia

Sliter medd et samme selv.. vært nesten tørr i noen mnd, men nå er det uhell flere ganger for dagen.. litt rådvill her ja[&:]

Uff, så vanskelig[&o] Vil jo at de skal føle seg trygge, men nå kjenner at jeg sliter med å ikke bli sint, så jeg må telle inni meg, så hun ikke merker det.. Når der det greit å si fra at dette er tull?
Hun er forretsen 3 om en uke..

ORIGINAL: et_lite_vesen

Helsesøster sa at når det begynner å bli kaldt ute, er det vanskeligere for barna å kjenne når de skal på do. Og om vinteren skjer det ofte tilbakefall hos barna.

Vet ikke om det er det det er da

Jøss, så rart! Kunne det ikke heller vært på sommeren n¨år det ikke er så mye som må skiftes på da[8D]

ORIGINAL: FruGull

ORIGINAL: Delia

Uff, så vanskelig[&o] Vil jo at de skal føle seg trygge, men nå kjenner at jeg sliter med å ikke bli sint, så jeg må telle inni meg, så hun ikke merker det.. Når der det greit å si fra at dette er tull?
Hun er forretsen 3 om en uke..

Jeg har sagt fra jeg synest det er tull da[&:] Men prøvd både belønning og diverse... alt blit jo bare straff og negativt for han klarer det ikke. Har til og med vurdert å ta på han bleien i barnehagen igjen, selv om jeg vet man ikke bør det.... Vet rett og slett ikke... gi beskjed hvis du finner på noe lurt!![;)] Her ble han 3 forrige mnd forresten..

Back
Topp