Hellstrøm rydder opp hjemme!

S.Reve

Flørter med forumet
Fytti katta som tårene trillet..
Jeg kan ikke skjønne hvor vondt det må være og miste sitt eget barn..
Hellstrøm er en fantastisk fyr,jeg er selv utdannet kokk og jeg elsker maten hans men også den flotte måten hans og takle ting på!
Blir spennende og se,for jeg vet at om ikke lenge blir det hells kitchen Norway med han som sjef 

Ååå!!! Var dette igår? Får se på nettet, liker den mannen veldig godt!

Var det derfor hun hadde så mange sperrer? Begynte å se på det halvveis, og fikk ikke med meg hvorfor hun "oppførte seg slik"...

Som tidligere sprangrytter som husker jeg episoden i Danmark svært godt.. Det var mye snakk om den i ryttermiljøet jeg holdt til i. Det må være helt ufattelig å miste barne sitt! Klarte ikke å holde tårene tilbake jeg heller. Syns ikke det er rart om man "stopper opp" litt i livet og trenger hjelp for å komme videre..

ååå, dette må jeg se:)

Satt her med tårer i øynene jeg også... tror jeg hadde blitt lagt inn hvis jeg skulle miste Thea!!
Stakkars dame, men tror hun fikk god hjelp av Hellstrøm. Han er en bra fyr!

Stakkars dame ja:-( det er jo fint hun skulle bli mormor da:-) det er jo et lydpunkt!

lagt inn er vell bare forbokstaven..Det var en skikkelig gripende episode,hun virka som ei flott og sterk dame,fikk virkelig vondt av henne! Vi vet aldri hvor lenge vi har de rundt oss det er sikkert,men jeg er sikker på at hun fikk det bedre etterpå,dattera fikk en liten gutt som en fikk se et nydelig bilde av den stolte mormora og barnebarn i slutten,vakkert.. 

Back
Topp