HELLSTRØM NÅ!!!!

linnine

Elsker forumet
[:D][:D] Gleder meg!!!

Takk![:D]

Da tror jeg at jeg skal bevege meg vekk fra TV`n (sitter rett foran den), sette meg i sofaen og be samboeren skru på TV`n......

Hellstrøm er kongen av alle konger[:D]

TV3 står på her ja [:D]

ORIGINAL: pamelahjørdis83

Synes han er så høy på pæra jeg [8D] Men ingen andre kler det så godt som han da [:D]

Heilt enig!!!!!!

Han er helt rå!! Digger stilen hans helt, og det er få i dette landet som er bedre enn han på det han er best på [:D]

ÆSJ, liker dere Hellstrøm?! Jeg liker bare å se programmet fordi det er så mange teite folk (utenom pappa`n til venninna mi som skal være med i en episode), men HELLSTRØM?! PJUK!

Hellstrøm er tøffest! Ja jeg liker han[:D] tihi

ORIGINAL: lnie

ÆSJ, liker dere Hellstrøm?! Jeg liker bare å se programmet fordi det er så mange teite folk (utenom pappa`n til venninna mi som skal være med i en episode), men HELLSTRØM?! PJUK!

Han virker så hoven! Liker han ikke [:'(]
Men synes programmet er ok! Han kan jo sikkert faget sitt... Men er ikke alle som liker sååå fansy pansy mat heller da[&o]

ORIGINAL: Tessy_

ORIGINAL: lnie

Han virker så hoven! Liker han ikke [:'(]
Men synes programmet er ok! Han kan jo sikkert faget sitt... Men er ikke alle som liker sååå fansy pansy mat heller da[&o]

Å, selvfølgelig gjør du ikke det, Tessybessy Jenta si det!
Faaaansypansy ekkel mat[8D] Hørt diverse om han fra folk som har jobbet for han og.. Fyameg, for en fyr!

ORIGINAL: Villemo26

Hellstrøm e en liten goklomp[:)]

Han har meldt seg på babysvømming med deg og mali [:)]

ORIGINAL: *LilleVinkel*

ORIGINAL: Villemo26

Hellstrøm e en liten goklomp[:)]

Han har meldt seg på babysvømming med deg og mali [:)]

Flott! Då skal eg ikkje ha med heimelaga brød iallefall...
Då blir eg nok slakta...

Hellstrøm er egentlig en stor Teddybjørn han[:)]
Og en VELDIG myk mann[8D]

Hellstrøm er kul, selv om han er en snobb[:)] Han kler liksom å være arrogant og ekkel!
Dere må huske å se når de sender fra Kystlosen i Lysøysundet, jeg brukte å kjøpe smågodt der til 25 øre pr stk da jeg var lita[:D] Kjempefin bygd som jeg fikk vokse opp i[:)]

Back
Topp