HELLP

Gry1986

Andre møte med forumet
Hei.

Jeg lurer på om noen har litt informasjon om HELLP, eller veit hvor jeg kan finne informasjon?

Sønnen min er syk, har ligget på Riksen, og sier en ting INGEN skjønner noe som helst av.. Altså funnene de har gjort stemmer ikke med noenting... 
Så vi prøver å finne ut, og få leger til å undersøke, om det er noe han kan være født med (vil ikke gå inn på saken av forskjellige årsaker). 

Lurer hvertfall på hva slags konsekvenser det kan ha for ungen hvis jeg hadde HELLP. Det var forøvrig INGEN som undersøkte dette da jeg lå på føden, jeg fikk bare beskjed om at jeg hadde svangerskapsforgiftning og at ungen hadde det bra, men kan han likevel hatt problemer før de tok han ut? (han er tatt med keisersnitt). 

Håper noen kan gi meg noen svar, hvertfall informasjon

Hei Gry1986.

Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg, men dytter opp i håp om at noen ser og kanskje kan hjelpe med informasjon.

Tusen takk  :)

Håper virkelig noen kan hjelpe meg litt. Jeg trenger det veldig egentlig

Jeg fant dette her: http://nhi.no/graviditetsoraklet/svangerskap-og-fodsel/sykdommer/hellp-syndrom-19437.html

Du kan klikke deg videre på siden. Det jeg finner er at det er mest farlig for deg. Men at det kan føre til problemer med morkaken og derfor bli farlig for babyen i magen. Så om din morkake ikke løsnet og den var frisk og normal ved undersøkelse etter fødsel... så skal ting være normalt for babyen.. (tror jeg...). Du kan lese litt du også, kanskje du får noe annen info ut av det enn meg :). Lykke til videre ihvertfall, og håper du snart får noen klare svar.

Back
Topp