HellO??

Jada.. [:D] Våken jeg og.. Har LITT lyst å gå å legge meg å kose med samboer, men måtte jo vente å se om det ble liv her da..!!

Sliten da? Hva jobber han med? Min er på badet nå da.. Skal legge seg..  Han sov fra klokka 19 til 21 i kveld.. Hehe.. Men sovner nok så fort som BARE det nå.. Han har et godt sovehjerte.. [8D]

Ja, jeg er her jeg![:D]
Men har litt dårlig samvittighet for at jeg ikke holder sambo med mere selskap.. Blir litt mye BV surfing her.. [8|]

Hehe!

REDD?? For hva da??

ORIGINAL: tullmusa

Ja, jeg er her jeg![:D]
Men har litt dårlig samvittighet for at jeg ikke holder sambo med mere selskap.. Blir litt mye BV surfing her.. [8|]

Hehe!

Sa til samboer at jeg snart skulle komme å legge meg.. Men da mente han at jeg bare måtte sitte å kose meg på BV.. [:D] Jeg har nemlig en tendens til å ville prate myyye etter vi har lagt oss i senga! hehe

Så kjedelig for lillemor da!! Men det er faktisk noe feil her og.. Får beskjed om at tiden er gått ut eller noe..!? Må gå tilbake og prøve flere ganger for å komme inn på ulike forum.. [:@]
Irriterende!!

Ja jeg orker ikke dette jeg.. Går heller og slynger meg rundt samboer.. [;)] Kommer heller sterkere tilbake i morgen.. [:D]
Kos dere og god natt når den tid kommer.. [:D]
Oi!! Har jo kommet over 1100 innlegg i dag!!

Back
Topp