hello kitty

Folk begynner vel å bli lei...

Ser ingenting galt med Hello Kitty jeg, Haily ELSKER den katta og bare fordi JEG er lei gidder jeg jammen meg ikke ta fra henne gleden av å ha på seg H.K klær..

Er ikke noe gale i det vel om du vil ha på ungen din det??
Jeg har det ikke på for jeg har det langt oppi halsen, søsteren min hadde det på sine to døttre HELLE tiden før, så oppbrukt for min del..

Så hissig du er da.. Jeg svarte bare det jeg tenker at folk mener om Hello Kitty.. Jeg personlig gir meg vel F i om unger går med Hello Kitty eller ei...

Jeg er så drittlei den stygge katta at jeg har ikke ord! [:-] Men det er meg.. Ungen min har foreløpig aldri hatt et eneste plagg med det kreket på, og skal aldri ha det så lenge jeg bestemmer over det..

MIN mening.

Jeg har to gutter, så vi har (heldigvis) aldri hatt plagg eller annet med Hello Kitty på i vårt hus. Allikevel er jeg lei katta, så det sier vel litt hvor mye vi blir eksponert for det.. [8|]
Det samme gjelder forøvrig Hanna Montana.. [:'(]

Fatter ikke at noen blir opprørt av den søte kattepusen jeg[&:] Hello Kitty og Ole Brumm er jo bare søte! Ja takk, begge deler[8D][:D]

Syns det ser kjipt ut....

Hello Kitty er oppbrukt. Det er på alt så folk blir lei av den.
Sånn som på radioen av og til, en ny sang blir spilt to ganger i timen eller mer. Du blir lei av sangen til slutt [8D]

Vi har Hello Kitty vogn vi altså. Men så veldig glad i den kan jeg ikke skryte på meg.

Syns Ole Brumm er verre altså... Uff. [:'(][8D]

jeg liker hello kitty, og jeg kjøper det! folk får mene hva de vil..[:D]

Ungene mine har også noen få Hello Kitty plagg. Men jeg syns det er en VESENTLIG forskjell på HK og f.eks Ole Brumm, som er en annerkjent figur gjennom bøker og historier. Når du spør de fleste unger hvem eller hva HK er, kan de jo ikke svare fordi de ikke kan relatere det til noe (bortsett fra den animasjonsserien som nå har begynt på TV2). For de er det kun et merke som har blitt prakket på de gjennom butikker, media og venner.. HK er egentlig et gammelt merke, men det har ikke vært særlig kjent i Norge før de siste årene. Og da gjennom klær og leker, ikke som historier/bøker osv slik som de andre gode gamle figurene. Heia Ole Brumm!! [;)]

det er ikke noe galt med kello kitty...snuppa mi elsker denne katten,og har klær,senge tøy og leker av denne katten..

syntes den er litt søt selv jeg da[:)]

ORIGINAL: Ankii89

Skjønner ikke at folk kan irritere seg over og være drittlei ett lite merke av en pusekatt, da har man ikke mye og irritere seg over gitt!

Jeg går ikke akkurat rundt og irriterer meg over katta, selv om jeg er lei den. Det er en vesentlig forskjell på å være lei noe, og å være irritert over noe.
Jeg blir ikke irritert om jeg ser andre barn i Hello Kitty-klær, selv om jeg ikke ville kledd mine egne barn i det. Jeg har ei venninne som kler datteren sin i mye Hello Kitty-klær, men det plager meg da overhodet ikke!

Heldigvis har vi forskjellige meninger om ting, verden hadde vært kjedelig hvis alle hadde syntes det samme om alt. [;)]

synes det er blitt for mye, og derfor er jeg dritt lei, jeg liker generellt ikke klær med slike "print" på

JEG er møkklei kattekreket, eldstejenten elsker den og minsten får ikke komme i nærheten av sånne klær! Størstejenten får stort sett bestemme selv hva hun skal gå med, og hvis hun på død og liv ønsker seg kitty-klær så syns jeg ikke jeg kan være så kjip at jeg nekter henne det..[8|]

Meeeen...håper jo muligens bittelittegranne på at nestemann blir gutt så jeg slipper mer av skvipet...[8|]

ORIGINAL: Refleksheks

Litt prinsipp her i gården gitt.
Synes det blir kvalmt når ALT er Hello Kitty. Alle klær på H&M, leker (dukkevogner, dukkestoler, dukkebærebager osv osv..)
I likhet med Hannah Montana. Det håper jeg virkelig jeg slipper å ha i hus..
Latterig når det blir Hanna Montana papirlommetørkler... og kontorstol i HannahM..

Da tar jeg heller litt avstand.

Sign! Er generelt lei av at alle barneklær og leikar skal "pyntast" med kitty, Hanna Montana, Spiderman, Cars, Ole Brum osv. Når det er sagt så må eg jo innrømme at sønnen min har diverse cars-effekter, både klær og leiker, men Kitty har vi heldigvis klart å vri oss unna [:D]

Jeg synes Hello Kitty er kjempe søt jeg da[:)]

Back
Topp