Hello kitty mødre?

da er  jeg vell en HK mamma da, for jeg har nettopp handlet duker kopper hatter godteri poser og asjetter til bursdagen til snuppa...alle mine har plagg med katta te å me dvd...vill de ha det så versego katta har ikke gjort meg noe ondt...

ORIGINAL: DenicaD

ORIGINAL: Gedine87

jeg er heller ikke så veldig fan av HK.. syns det har tatt LITT VEL OVERHÅND!!![&:] eneste H&M har på jenteklærne jo..OMG..
så er blir det ikke mye HK på snuppah, vertfall IKKE før hun vet hva det går ut på....

handler ikke på HM egentlig så har ikke det problemet[:D] Men ungene vil jo gjerne ha noe HelloKitty tøy da..

handler heller ikke mye til snuppah på H&M, FORDI det er alt for mye HK.... [;)] men du har vel vert på barneavdeling på H&M å sett det?[8D]

er heller ikke no HK fan akkurat,men mini på 6år elsker den katten og ho får seff lov å ha klær med det på.
men når det blir i enorme mengder(spes på voksne) så synes jeg det blir litt creepy
like this:

hva med denne?
Kun for voksne såklart.. [;)]

ORIGINAL: Rødtoppen Hissig

Ei som liker hello kitty og gir døtrene sine alt med hello kitty [:'(]

er sååååå lei den katten [:'(] hehe

ORIGINAL: stoltmortil4

er heller ikke no HK fan akkurat,men mini på 6år elsker den katten og ho får seff lov å ha klær med det på.
men når det blir i enorme mengder(spes på voksne) så synes jeg det blir litt creepy
like this:

Hæh?!????! Syns du IKKE den er fiiiin????? [8|][:-][:-]

Kødda!!!!!! [8D]

da kan en jo si hva med cars mødre, spidermann mødre osv
er mange forledre som kler guttene i bare cars klær elelr spadermann eller dødningshoder, en kan ramse opp mer også
olebrum
dora
tigergutt

her så har ungene noe av det de liker noe hello kitty og noe cars og spadermann dette er klær de enten har fått i gave eller arvet.

ORIGINAL: Summer Frost

ORIGINAL: stoltmortil4

like this:

Hæh?!????! Syns du IKKE den er fiiiin????? [8|][:-][:-]

Kødda!!!!!! [8D]

hehe, ja skulle jeg ha giftet meg om igjen så muligens jeg hadde gått for denne brudekjolen [8D]

synes katta er søt jeg og ungene min elsker henne
så de får bruke så mye klær med henne de vil.

er endel jeg ikke liker av klær til barn men setter ikke meg ned å [:'(][:'(] av det. for meg virker det barnslig.

Liker igrunnen katta i moderate mengder jeg, men kanskje ikke på "seriøse" klær til voksne. På nattpysjer o.l. er det vel igrunnen helt greit! [;)]

ORIGINAL: nemi.marselia

synes katta er søt jeg og ungene min elsker henne
så de får bruke så mye klær med henne de vil.

er endel jeg ikke liker av klær til barn men setter ikke meg ned å [:'(][:'(] av det. for meg virker det barnslig.

ENIG![>:]

HK er hjertelig velkommen her.. Påkledning går mye fortere og lettere når vi kan si at kitty skal på..

ORIGINAL: *Meya*

ORIGINAL: Zol80

Jeg liker HK, men kun på ting og brevpapir, og ikke på klær. Men jentene mine bestemmer selv hva de vil ha av klær, så noe HK har de. Uten at andre skal behøve spy av det.

Jeg samler ikke bare på HK da, men mange andre Sanrio-produkter, hun er ikke favorittkarakteren min engang.

Hvilken er det da?
Kuromi, Keroppi og Chi Chai Monchan.

Er mer glad generelt i andre Kawaii produkter da.

Kuromi ser så ond ut, men chi chai monchan er kjempesøt, skulle ønske det fantes flere ting med chi chai monchan på her i norge [:D][:D]

Hva er det som er så [:'(] med kitty?
Hvis unga liker kitty må de få lov til det.

Jeg har aldri likt den katta, kun av den grunn at den er overalt. Men jentungen har nå blitt veldig begeistret for den, så da ender det opp med at jeg kjøper litt klær med hello kitty. Og jeg må innrømme at jeg nesten har begynt og falle litt for henne selv også. [8D]

ORIGINAL: Kidada

ORIGINAL: Zol80

Jeg liker HK, men kun på ting og brevpapir, og ikke på klær. Men jentene mine bestemmer selv hva de vil ha av klær, så noe HK har de. Uten at andre skal behøve spy av det.

Jeg samler ikke bare på HK da, men mange andre Sanrio-produkter, hun er ikke favorittkarakteren min engang.

Hvilken er det da?
Kuromi, Keroppi og Chi Chai Monchan.

Er mer glad generelt i andre Kawaii produkter da.

Kuromi ser så ond ut, men chi chai monchan er kjempesøt, skulle ønske det fantes flere ting med chi chai monchan på her i norge [:D][:D]
Er derfor jeg liker Kuromi :D ChiChai er kjempesøt synes jeg.... Vanskelig å få tak på i utlandet og, blir mest klistremerker og sånn.

Back
Topp